آرش برهانی مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال: ساپینتو هنوز استقلال را نشناخته است

آرش برهانی مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال: ساپینتو هنوز استقلال را نشناخته است

 


 


آرش برهانی مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به تغییراتی که در تیم فوتبال استقلال صورت گرفته است گفت: به نظر من هر مربی یک سبکی دارد ، ساپینتو هم همینطور است ، او از نظر فنی بدنسازی خیلی خوبی انجام داد ، اردوی خوبی در ترکیه و تهران داشتند ،  شرایط حرفه ای به وجود آورده بودند و مسائل تاکتیکی را هم به خوبی انجام داد.
وی افزود: اما در نظر داشته باشیم ، الان شروع مسابقات است و تا زمانی که شرایط تیم را بشناسد زمان می برد. یکی دو هفته دیگر بدن ها شاداب تر می شود.
وی اضافه کرد : زمانی هم  که استراماچونی آمد در هفته های اول همه منتقد بودند اما الان از او به عنوان یکی از بهترین مربیان تاریخ فوتبال استقلال یاد می کنند. استقلال فصل قبل هم چند تساوی داشت و خیلی ها منتقد بودند اما تیم در نهایت با ثبت رکوردهای زیاد قهرمان شد.
مهاجم سابق استقلال در مورد این که سرمربی آبی ها هنوز برای خط حمله به جمع بندی نرسیده است گفت: همانطور که گفتم با شناختی که سرمربی از تیم به دست می آورد تصمیمات بهتری می گیرد. قائدی هنوز از نظر بدنی به شرایط ایده آل نرسیده که کمتر بازی می کند. قطعا در هفته های بعدی شرایطم بهتر خواهد شد. ساپینتو هنوز به شناخت کافی از تیمش نرسیده است.