بحث صدور مجوز باشگاه‌ها مهم و حیاتی است

منصور قنبرزاده نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال :

منصور قنبرزاده نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال : بحث صدور مجوز باشگاه‌ها مهم و حیاتی است



منصور قنبرزاده نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال توضیحاتی در خصوص صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها ارائه کرد.
به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، منصور قنبرزاده نایب رئیس دوم فدراسیون گفت: بحث صدور مجوز باشگاه‌ها با توجه به شرایط جدید، بسیار مهم و حیاتی است. سابقه مجوز حرفه‌ای به سال ۸۹-۹۰ باز می‌گردد اما اکنون در این مدت فعالیت‌های بسیار مهمی در زمینه مجوز حرفه‌ای برای باشگاه‌ها صورت گرفته است تا فوتبال در مسیر رشد و توسعه قرار گیرد.
وی افزود: بسیاری از کشورهای منطقه و باشگاه به درستی بحث صدور مجوز حرفه‌ای را انجام داده و با توجه به شرایطشان وضعیت خود را پیش بردند. یکی از مباحثی که کنفدراسیون فوتبال آسیا با دید اغماض به آن نگاه می‌کرد نبود مالکیت و انسجام بود. مسائل باید حل می‌شد. پس از گذشت یک دهه شرایط فرق کرده و بحث استانداردها شدیدتر شده است.
وی اضافه کرد : موضوع مالیات باشگاه‌ها، بحث حقوقی، صورت‌های مالی و ساختار باشگاه‌ها از مهمترین بحث‌های صدور مجوز حرفه‌ای است که اگر نتوانیم خودمان را با این امر وفق دهیم، صدور مجوز حرفه‌ای ملی و بین المللی با خطر جدی رو به رو خواهد بود و باشگاه‌ها با مشکل مواجه می‌شوند. همانطور که می‌دانید سال گذشته این اتفاق افتاد و کمیته مجوز حرفه‌ای ایران تعلیق شد که با تلاش‌های رئیس فدراسیون و زارعی این تعلیق از بین رفته است.