هر مربی براساس تفکرات خودش بازیکنان را انتخاب می‌کند

حمید درخشان کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال :

حمید درخشان کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال : هر مربی براساس تفکرات خودش بازیکنان را انتخاب می‌کند



حمید درخشان کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص اعلام فهرست نهایی تیم ملی برای حضور در جام جهانی 2022 قطر گفت: کی‌روش لیست معقولی را انتخاب کرده است. انتخاب بازیکن معمولاً سلیقه‌ای است و مربی بر اساس تفکرات خودش بازیکنان مد نظرش را معرفی می‌کند. هر کدام از ما می‌توانیم چند بازیکن دیگر را هم در لیست کی‌روش جا دهیم اما مهم نظر سرمربی تیم ملی است که باید به آن احترام بگذاریم.
وی افزود: از بین چند بازیکنی که از لیست تیم ملی خط خوردند، فکر می‌کنم امید نورافکن با نیروی جوانی‌ که دارد می‌توانست مسافر قطر شود، اما باید قبول کنیم در پست دفاع چپ بازیکنانی مثل میلاد محمدی، احسان حاج‌صفی و حتی وحید امیری هستند. به احتمال خیلی قوی کی‌روش یکی از این 3 بازیکن را در پست دفاع چپ بازی خواهد داد و فکر می‌کنم شانس وحید امیری بیشتر از بقیه بازیکنان باشد.
وی در واکنش به این موضوع که در پست دفاع چپ، ابوالفضل جلالی هم همراه تیم ملی به قطر رفته است، عنوان کرد: همانطور که گفتم مربیگری سلیقه‌ای است و کی‌روش هم براساس تفکراتش تشخیص داده 25 بازیکن مورد نظرش را برای حضور در جام جهانی معرفی کند. شاید اگر اسکوچیچ سرمربی تیم ملی باقی می‌ماند بازیکنان دیگری را همراه خود به قطر می‌برد و یکسری از بازیکنان حال حاضر تیم ملی فرصت حضور در جام جهانی را از دست می‌دادند.
پیشکسوت فوتبال کشورمان با اشاره به حذف میلاد سرلک از لیست نهایی تیم ملی گفت: یکی دیگر از بازیکنان شایسته تیم ملی سرلک بود که او هم خط خورد. همانطور که گفتم الان زمان انتقاد از تیم ملی و کی‌روش نیست و باید با تمام قدرت از تصمیمات سرمربی تیم ملی حمایت کنیم. کی‌روش تصمیم گرفته است که از تجربه بازیکنانی مثل چشمی و کریمی برای پست هافبک دفاعی استفاده کند و با این تفکر برای بازی‌ با حریفان تیم ملی برنامه‌ریزی کرده است.