نوسازی تاکسی‌های فرسوده در سنندج آغاز شد

نوسازی تاکسی‌های فرسوده در سنندج آغاز شد



کردستان-اسرین مقصودی
سرپرست سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: فرآیند نوسازی تاکسی‌های فرسوده سطح شهر سنندج آغاز شد.
حمید خضری در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار کرد:سایت طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی به دلیل اختلاف بین سازمان محیط زیست و شرکت ایران خودرو بسته شده بود که با رفع این اختلافات، امکان ثبت‌ نام و انتخاب خودروی سمند "سورن پلاس پایه گاز سوز" با سطح آلایندگی یورو ۵ در سامانه نوسازی ناوگان آغاز شد.
وی افزود:تاییدیه‌های لازم برای شماره‌گذاری این خودرو با کاربری تاکسی صادر و ثبت نام از متقاضیان همزمان با روز ملی حمل و نقل در سراسر کشور از جمله سنندج در سامانه نوسازی ناوگان با عنوان (طرح تاکسی ستاد) کلید خورده است.
سرپرست سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری سنندج یادآور شد: این خودرو با قیمت ۲ میلیارد و ۷۳۱میلیون و ۷۶۵ هزار ریال به متقاضیان تحویل داده می‎ شود، ضمن اینکه اولویت با افرادی است که از قبل ثبت‌نام کرده باشند.
به گفته وی امکان ثبت‌نام برای افراد واجد شرایط جدید نیز
در سامانه فراهم شده و انتظار می‌رود، دارندگان تاکسی‌های فرسوده در شهر سنندج هرچه زودتر نسبت به ثبت نام در سایت اقدام کنند.خضری بیان کرد:متقاضیان نوسازی تاکسی فرسوده می‌توانند با مراجعه به سازمان‌های تاکسیرانی و حمل و نقل شهرداری سنندج نسبت به ثبت‌نام و تکمیل مدارک لازم اقدام کنند.وی افزایش سطح ارائه خدمات به شهروندان، کاهش آلودگی هوا و کاهش مصرف سوخت را از مهمترین دستاوردها و اهداف اجرای طرح نوسازی ناوگان فرسوده حمل و نقل درون شهری اعلام کرد.