طرح نوسازی تاکسی های فرسوده در شهر اندیشه کلید خورد

شهردار اندیشه:

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری اندیشه،بهروز کاویانی از اجرای طرح بزرگ نوسازی تاکسی های فرسوده که به بصورت سراسری و بمناسبت هفته حمل و نقل برگزار می‎گردد، خبر داد .

طرح نوسازی تاکسی های فرسوده در شهر اندیشه کلید خورد

 

 

شهریار-برزگر
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری اندیشه،بهروز کاویانی از اجرای طرح بزرگ نوسازی تاکسی های فرسوده که به بصورت سراسری و بمناسبت هفته حمل و نقل برگزار می‎گردد، خبر داد .
شهردار اندیشه در این خصوص گفت:این طرح نوسازی با امکان ثبت نام و انتخاب خودرو سمند سورن پایه گازسوز با سطح آلایندگی ۵، در سامانه نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی آغاز شده است.
وی تصریح کرد:متقاضیان می بایست ابتدا در سامانه فروش اینترنتی نشانی  esale.ikco.ir نسبت به ایجاد و به روز رسانی صفحه شخصی خود اقدام نمایند، سپس با ارائه برگ ثبت‌نام به سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری اندیشه مراجعه نمایند.
شهردار اندیشه خاطر نشان کرد : با اجرای این طرح و در صورت استقبال تاکسی داران شاهد تغییر چشمگیر در ارائه خدمات حمل و نقل در شهر اندیشه خواهیم بود.
وی یادآور شد:طبق بررسی‏های  صورت گرفته خودروی سمند سورن پلاس پایه گازسوز قرار است در این طرح به صورت نقدی به تاکسی داران تعلق گیرد.
وی همچنین یکی از شرایط مهم ثبت نام در این طرح را میزان فرسودگی خودرو دانست و افزود:مدل تاکسی فعلی برای شرکت در این طرح نوسازی باید نهایتا تا آخر ۱۳۹۰  باشد تا پس از انجام تاییدیه های لازم بصورت سامانه ای این خودرو ها بصورت نقدی واگذار گردد.
 آماده باش شهرداری اندیشه با ورود
به فصل زمستان
شهردار اندیشه در ادامه به آماده باش شهرداری در فصل زمستان اشاره نمود و گفت:با برنامه ریزی  و تمهیدات جامع ‌انجام شده و ورود به فصل زمستان ، شهرداری اندیشه برای اجرای  خدمات کامل به مردم بصورت آماده باش در آمده است.
کاویانی ادامه داد:از ابتدای مهرماه در راستای رضایتمندی شهروندان و افزایش خدمات رسانی به مردم شهر اندیشه  تمهیدات مهمی برای عدم برخورد به مشکلات مخصوص فصل سرما در دستور کار همکارانم قرار گرفت که می توان به خط‌کشی معابر
 و ترمیم آسفالت قبل از بارندگی ، جدول گذاری معابر
 و آموزش پرسنل زحمتکش خدمات شهری و تهیه برنامه مدون و جامعی که در آن دستورالعمل های خدماتی شهرداری تدوین شد و دیگر اقدامات اشاره کرد
وی افزود:خوشبختانه با بهره‌گیری از تجربیات مدیران و کارکنان شهرداری اقدامات و هماهنگی اولیه برای قبل و حین بارش انجام شده است با خرید شن و نمک ، اورهال و تعمیرات اساسی ماشین آلات خدمات شهری و برف روبی تمام همت خود را برای خدمات رسانی بهینه به مردم بکار گرفته‏ایم.
شهردار اندیشه تصریح کرد:از همه همکارانم انتظار دارم تا پایان فصل سرما با انجام دقیق وظایف خود در راستای ماموریت‌های تعریف شده به بهترین وجه عمل نمایند تا بتوانیم خدمات‏رسانی مناسبی در شأن مردم شریف شهر اندیشه ارائه دهیم.