ارزیابی چالش‌ها و رفع مشکلات حوزه شهری و شهرسازی آران و بیدگل

در نشست مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با مسئولان شهرستان آران و بیدگل انجام شد؛

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به منظور بررسی مسائل و مشکلات فرا روی توسعه پایدار شهرستان آران و بیدگل با مسئولان این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

ارزیابی چالش‌ها و رفع مشکلات حوزه شهری و شهرسازی آران و بیدگل

 

 


اصفهان -بهروز راعی
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به منظور بررسی مسائل و مشکلات فرا روی توسعه پایدار شهرستان آران و بیدگل با مسئولان این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش خبرنگار ما از (اصفهان)، علیرضا قاری قرآن مدیرکل مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در ادامه سفر یک روزه خود به شهرستان آران و بیدگل در جلسه‌ای با مسئولان این شهرستان به برسی مسائل و مشکلات پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی این شهرستان پرداخت.  
در این جلسه که با حضور امام جمعه
 آران و بیدگل، فرماندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی این شهرستان تشکیل شد موارد مربوط به طرح‌های جامع و تفصیلی شهرستان آران و بیدگل، مشکلات حوزه اراضی، بافت فرسوده و سکونتگاه‌های غیررسمی و تعدادی دیگر از مسائل کلان فنی و شهرسازی این شهرستان بررسی و اتخاذ تصمیم شد.  
در این دیدار طرح‌های عمرانی و اجرایی حوزه
راه و شهرسازی این شهرستان و روند اعتباری طرح‌های در دست اجرا مورد بررسی قرارگرفت و جهت رفع موانع، راهکارهایی ارائه شد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان هدف از این جلسه را تعامل و همکاری به منظور بررسی مشکلات حوزه های مختلف کاری این اداره‌کل عنوان و ابراز امیدواری کرد:با برنامه‏ریزی به عمل آمده و تلاش مضاعف بتوان سرعت قابل توجهی در روند اجرای پروژه‌ها داشت.  
وی در خصوص مشکلات واگذاری های شمال ابوزیدآباد بر پیگیری جهت صدور سند این اراضی تاکید کرد و رهنمودهای لازم را جهت حل این مشکل ارائه داد.  
قاری‌قرآن در رابطه با الحاق اراضی مورد نیاز به محدوده شهری آران و بیدگل، خواستار برنامه ریزی در این رابطه و پیگیری آن در جلسات طرح تفصیلی شد و گفت: در راستای سرعت بخشی به اجرای طرح نهضت ملی مسکن و رفع مشکل اراضی مورد نیاز، فرآیند کمیته‌های کارشناسی برای الحاقات
مصوب شده تسریع شود.  گفتنی است در این نشست مباحثی پیرامون تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن، مشکل دامداری های عباس آباد آران و بیدگل و دریافت سند، تامین زمین کارگاهی برای شهر سفیدشهر، واگذاری اراضی و ... مطرح و ضمن بحث و تبادل نظر تصمیمات مناسبی اتخاذ شد.