افزایش تعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با دانشکده مهندسی دانشگاه شهید چمران اهواز

افزایش تعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با دانشکده مهندسی دانشگاه شهید چمران اهواز

 


اهواز-محمدي
نشست مدیران شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با اعضای هیات علمی دانشکده مهندسی دانشگاه شهید چمران اهواز با موضوع "آموزش‌های خرد و افزایش راه‌های تعامل" برگزار شد.
در این نشست که در دانشگاه شهید چمران اهواز به مناسبت هفته پژوهش با حضور لیلی اصلانپور مدیر دفتر تحقیقات و کنترل کیفیت تجهیزات و قائم آقایی سرپرست دفتر برنامه‌ریزی منابع انسانی و آموزش این شرکت و دکتر اکبری‌زاده رئیس دانشکده مهندسی، دکتر حجاری معاون پژوهشی و ارتباط با جامعه دانشکده مهندسی و اعضای هیأت علمی این دانشکده برگزار شد، راه‌های افزایش تعامل دوطرفه و تولید محتوا آموزش‌های خرد، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
به گفته اصلانپور مدیر دفتر تحقیقات و کنترل کیفیت تجهیزات شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در این نشست تبادل تفاهم‌نامه برای افزایش همکاری در زمینه‌های کاری مرتبط مورد بحث قرار گرفت و شرکت برق منطقه‌ای خوزستان آمادگی خود برای ایجاد فرصت مطالعاتی به اعضای هیات علمی دانشکده مهندسی، جذب سرباز نخبه و امریه و حمایت از پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکترا که موضوعات مورد نظر این شرکت را پوشش دهد، اعلام کرد.
آقایی سرپرست دفتر برنامه‌ریزی منابع انسانی و آموزش شرکت برق منطقه‌ای خوزستان نیز در این نشست موضوع "آموزش‌های خرد" را مطرح کرد تا با همکاری واحد آموزش دانشکده مهندسی برای برگزاری دوره‌های آموزشی، تولید محتوا کوتاه الکترونیک (فیلم) صورت بگیرد تا هم با تولید محتوای آموزشی به روز، کیفیت دوره‌های آموزشی افزایش پیدا کند و هم سهولت دسترسی به این داده‌ها برای کاربران فراهم شود.
دکتر اکبری‌زاده رئیس و اعضای هیات علمی دانشکده مهندسی در این نشست با ارائه نقطه نظرات خود در‌خصوص مسائل مطرح شده، از افزایش تعامل دوجانبه استقبال و خواستار برگزاری این نشست‌ها برای
عملیاتی کردن این موارد شدند.