تمام تمرکز استقلال باید به بازی ملوان باشد

اصغر حاجیلو کارشناس فوتبال:

اصغر حاجیلو کارشناس فوتبال در خصوص وضعیت این روزهای استقلال گفت: استقلالی ها در این فصل بیشتر از هر تیم دیگری با مصدومیت مواجه شدند. شاید اگر این حجم از مصدومیت بوجود نمی آمد شرایط به گونه ای دیگر رقم می خورد.

تمام تمرکز استقلال باید به بازی ملوان باشد

 

اصغر حاجیلو کارشناس فوتبال در خصوص وضعیت این روزهای استقلال گفت: استقلالی ها  در این فصل بیشتر از هر تیم دیگری با مصدومیت مواجه شدند. شاید اگر این حجم از مصدومیت بوجود نمی آمد شرایط به گونه ای دیگر رقم می خورد.
وی افزود: هر مربی یک برنامه و تفکراتی دارد که بازیکنان باید به آن احترام بگذارند. کار سرمربیگری سلیقگی است و او بر اساس نوع تمرینات بازیکنان آنها را در ترکیب اصلی قرار می دهد. بنابراین نباید از یک سرمربی بخواهیم که حتما بازیکنی که مورد علاقه ماست در ترکیب قرار دهد.
وی در مورد اینکه استقلال نتوانسته نتایج قابل قبولی در این فصل بگیرد گفت: با توجه به
مصدومیت ها و محرومیت برخی بازیکنان که در طول دور رفت وجود داشت ساپینتو ابزار لازم را در اختیار نداشت و هر بار به دلیل مصدومیت ها بازیکنان مورد نظرش را نتوانست در روز بازی داشته باشد. این اتفاق هم به ساپینتو و هم به خود استقلال ضربه زد و کار برای سرمربی سخت تر شد.
وی در مورد انتقاداتی که از ساپینتو به خاطر تغییرات زیاد در ترکیب گرفته می شود گفت:
جابجایی های ساپینتو خیلی زیاد بوده و این را همه می دانیم. در این مورد تا حدودی او را مقصر می دانم اما وقتی او بازیکنان کلیدی را در اختیار ندارد مجبور است که از دیگر داشته هایش استفاده کند. هیچ مربی ای نیست که دوست نداشته باشد با یک ترکیب ثابت و هماهنگی بازیکنانش به میدان برود. باید امیدوار بود این اتفاق در نیم فصل دوم رخ ندهد تا آبی پوشان بتوانند با آرامش کامل نتایج مورد نظر را کسب
 کنند.
وی در مورد دیدار روز پنجشنبه استقلال برابر ملوان بندرانزلی گفت: ملوان تیمی است که در
هفته های اخیر عملکرد خوبی داشته و حالا با روحیه خوب به مصاف حریف می آید. آنها به دنبال پیروزی در این دیدار هستند. استقلال هم باید تمام تمرکزش بر روی این دیدار باشد. بهترین ترکیب را در درون زمین قرار دهد و خود را از حاشیه ها دور کند تا بتواند از این بازی سربلند بیرون آمده و با شرایط روحی مناسب به فکر دیدار بعدی اش باشد.