همه هدفم کسب مدال طلای المپیک است

امید آرامی قهرمان وزن ۶۰ کیلوگرم جام تختی کشتی فرنگی :

امید آرامی قهرمان وزن ۶۰ کیلوگرم جام تختی کشتی فرنگی درباره قهرمانی‌اش در مسابقات کشتی فرنگی جام تختی با اشاره به اینکه نزدیک به دو سال است در شمال کشور تمریناتش را دنبال می‌کند، گفت: برای آنکه شرایط تمرینی‌ام در سیستان و بلوچستان خیلی خوب نبود، تقریباً دو سالی است که در شمال کشور تمرین می‌کنم.

امید آرامی قهرمان وزن ۶۰ کیلوگرم جام تختی کشتی فرنگی درباره قهرمانی‌اش در مسابقات کشتی فرنگی جام تختی با اشاره به اینکه نزدیک به دو سال است در شمال کشور تمریناتش را دنبال می‌کند، گفت: برای آنکه شرایط تمرینی‌ام در سیستان و بلوچستان خیلی خوب نبود، تقریباً دو سالی است که در شمال کشور تمرین می‌کنم. اینجا شرایط برای تمرین کردنم خیلی بهتر بوده و حریفان تمرینی بیشتری دارم، هر چند در این مسیر مشکلات زیادی را هم تجربه کردم.
قهرمان وزن 60 کیلوگرم جام تختی که با شکست پویا ناصرپور به این عنوان رسید، هدفش را رسیدن به دوبنده تیم ملی بزرگسالان دانست و گفت: دوبنده تیم ملی که نه، همه هدفم کسب مدال طلای المپیک است. احساس می‌کنم این کار در یک بازه زمانی مشخص اتفاق خواهد افتاد و شروع آن هم با همین قهرمانی جام تختی بود. از دو سال پیش هدفی را برای خودم ترسیم کردم که طلای المپیک 2024 پاریس است. در گوشی‌ام همه چیز را درباره‌اش نوشته و روزشمار دارم. یعنی دقیقاً می‌دانم چند روز دیگر باید در المپیک کشتی بگیرم و مبارزه‌هایم چه ساعتی است. می‌دانم دقیقاً تا فینال المپیک چقدر زمان باقی مانده و برای رسیدن به طلای المپیک پاریس لحظه‌شماری می‌کنم.