استقلال دو گام تا قهرمانی در جام حذفی فاصله دارد

حسین فرزامی عضو پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال:

حسین فرزامی عضو پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص وضعیت استقلال در یک هفته قبل از پایان لیگ برتر گفت: استقلال، مس رفسنجان را شکست داد اما این برد فایده‌ای نداشت.

حسین فرزامی عضو پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص وضعیت استقلال در یک هفته قبل از پایان لیگ برتر گفت: استقلال، مس رفسنجان را شکست داد اما این برد فایده‌ای نداشت. امتیازاتی که در یکی دو هفته اخیر از دست رفت و خصوصاً شش امتیاز دیدار برابر سپاهان کار را برای استقلال سخت کرد و این تیم نتوانست به قهرمانی برسد.
وی در پاسخ به این پرسش که چه عواملی باعث شد آبی‌ها جام را از دست بدهند تاکید کرد: قهرمان نشدن استقلال دلایل مختلف دارد. ابتدا مشکلات مدیریتی در این باشگاه بیش از اندازه بود. از زمان ورود ساپینتو به استقلال این تیم سه مدیرعامل عوض کرد که این در فوتبال دنیا بی سابقه است.
وی در مورد دیدار استقلال برابر تراکتور تبریز گفت: همیشه دیدار این دو تیم جذاب بوده. استقلال نمی‌خواهد در مقابل تراکتور بازنده باشد آن هم در تهران اما باید به گونه‌ای در زمین حضور پیدا کند که نفراتش برای دیدار برابر نساجی در جام حذفی آماده باشند.
عضو پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال در پایان خاطرنشان کرد: استقلال دو گام تا قهرمانی در جام حذفی فاصله دارد. این تیم باید ابتدا نساجی را شکست داده و سپس منتظر برنده پرسپولیس و هوادار باشد.