پرسپولیس «پاک ‌ترین قهرمانی» را کسب می کند

محمد برزگر بازیکن سابق پرسپولیس :

محمد برزگر بازیکن سابق پرسپولیس درباره آخرین بازی تیم پرسپولیس که روز پنجشنبه برابر نساجی برگزار خواهد شد گفت :پرسپولیس چند هفته است که شانس اول قهرمانی محسوب می‌شود. این تیم در هفته بیست و نهم گل گهر را قاطعانه شکست داد ، گل‌گهر تیم خوبی هم بود، بازی با گل‌گهر خیلی اهمیت داشت، این سه امتیاز مهمی بود که پرسپولیس در خانه گرفت و حالا باید در خانه نساجی با این تیم بازی کند.

پرسپولیس «پاک ‌ترین قهرمانی» را کسب می کند

محمد برزگر بازیکن سابق پرسپولیس درباره آخرین بازی تیم پرسپولیس که روز پنجشنبه برابر نساجی برگزار خواهد شد گفت :پرسپولیس چند هفته است که شانس اول قهرمانی محسوب می‌شود. این تیم در هفته بیست و نهم گل گهر را قاطعانه شکست داد ، گل‌گهر تیم خوبی هم بود، بازی با گل‌گهر خیلی اهمیت داشت، این سه امتیاز مهمی بود که پرسپولیس در خانه گرفت و حالا باید در خانه نساجی با این تیم بازی کند. با این روندی که بچه‌ها در چند بازی اخیر داشتند و به لحاظ روحی و روانی و آمادگی تیمی در بهترین شرایط ممکن هستند، شکست نساجی هم دور از دسترس نیست. این آمادگی ذهنی پرسپولیسی‌ها برای رسیدن به قهرمانی مسئله بسیار مهمی است که به آنها کمک زیادی در این هفته‌ها کرده و هرگز نمی‌خواهند امتیاز از دست بدهند.
وی  با اشاره به حاشیه‌های اخیر گفت: هر چه می‌خواهند بگویند، مهم نیست. آنها در زمین به پرسپولیس باختند، فوتبال را واگذار کرده‌اند و دیگر حرفی نمی‌ماند. نتایج در زمین رقم خورده و قهرمانی پاک‌تر از این وجود ندارد. هر چیز دیگری که بگویند توجیه است و اصلاً کسی هم آن را نمی‌پذیرد. پرسپولیس دربی را برد، سپاهان صدر بود، خودش امتیاز از دست داد، در مقابل پرسپولیس حداکثر امتیاز ممکن را گرفت و دوباره به صدر برگشت.
وی اضافه کرد : الان سپاهان تنها کاری که از دستش برمی‌آید، این است که در یک هفته پایانی جنگ روانی درست کند، چون پرسپولیس شرایط آرمانی دارد و بباز نیست. همه چیز دست پرسپولیس است، بازی خودش را مقابل نساجی ببرد، قهرمان لیگ برتر است، حالا بقیه هر نتیجه‌ای بگیرند دیگر مهم نیست. پرسپولیس قطعاً همه تمرکزش روی کار خودش خواهد بود تا مقابل نساجی جشن قهرمانی بگیرد. من ایمان دارم که این اتفاق خواهد افتاد.