هیچ تیمی جلودار پرسپولیس نیست

محمود شافعی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس:

محمود شافعی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که «آیا نساجی می‌تواند در هفته آخر سد راه قهرمانی شاگردان یحیی گل‌محمدی شود؟»، گفت: در پنج دوره متوالی که پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شد خیلی از تیم‌ها خواستند این کار را انجام دهند، اما نتوانستند. پرسپولیس فقط باید تمرکزش روی بازی خودش باشد و بازیکن نکات فنی گوشزد شده از سوی کادر فنی را اجرا کند.

محمود شافعی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که «آیا نساجی می‌تواند در هفته آخر سد راه قهرمانی شاگردان یحیی گل‌محمدی شود؟»، گفت: در پنج دوره متوالی که پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شد خیلی از تیم‌ها خواستند این کار را انجام دهند، اما نتوانستند. پرسپولیس فقط باید تمرکزش روی بازی خودش باشد و بازیکن نکات فنی گوشزد شده از سوی کادر فنی را اجرا کند. هیچ عاملی اکنون نمی‌تواند جلودار قهرمانی پرسپولیس شود، همانطور که این وضعیت برای همه تیم‌ها مصداق دارد، تا وقتی که در زمین کارشان را پیگیری می‌کنند. هر عامل بازدارنده‌ای نیز با توجه به این کادر فنی و مدیریت قوی و آمادگی بازیکنان، خنثی خواهد شد. به نظر من پرسپولیس با اقتدار قهرمان لیگ برتر خواهد شد.
وی درباره حاشیه‌های هفته‌های پایانی لیگ برتر و زیر سوال بردن نتایج پرسپولیس خاطرنشان کرد: به نظر من رقبای پرسپولیس چون به این تیم نمی‌رسند این صحبت‌ها را دستاویز دیگری برای خودشان قرار دادند، در حالی که پرسپولیس مقتدرانه به صدر برگشت. چرا زمانی که همین تیم‌ها صدرنشین بودند، پرسپولیس هیچ حاشیه‌ای درست نکرد ؟ حالا که آنها صدر را از دست داده‌اند، نمی‌شود به یکباره همه چیز را زیر سوال برد. آمار اشتباه داوری که در فوتبال برتر هم مورد بررسی قرار گرفت نشان داد که پرسپولیس در بین تیم‌های مدعی بیشترین امتیاز را از بابت اشتباهات داوری از دست داده و از این نظر هم کسی نمی‌تواند مدعی این شود که نتایج به سود این تیم رقم خورده است.