استقلال روز دربی قهرمانی را از دست داد

شاهین بیانی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال :

شاهین بیانی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد شرایط استقلال و فاصله گرفتن این تیم از مسیر قهرمانی در چند هفته اخیر لیگ برتر، گفت : گفته بودم که نتیجه دربی تا حدودی می‌توانست قهرمان این فصل را مشخص کند. برنده این بازی می‌توانست به قهرمانی امیدوار تر باشد که این اتفاق افتاد. الان هم درصد قهرمانی پرسپولیس بیشتر و نتایج دیگر برایش مهم نیست.

شاهین بیانی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال  در مورد شرایط استقلال و فاصله گرفتن این تیم از مسیر قهرمانی در چند هفته اخیر لیگ برتر، گفت : گفته بودم که نتیجه دربی تا حدودی می‌توانست قهرمان این فصل را مشخص کند. برنده این بازی می‌توانست به قهرمانی امیدوار تر باشد که این اتفاق افتاد. الان هم درصد قهرمانی پرسپولیس بیشتر و نتایج دیگر برایش مهم نیست. با این حال استقلال با برد مس رفسنجان نشان داد برای قهرمانی در جام حذفی مصمم است. باید به این مهم دست پیدا کند تا مرهمی برای ناکامی در لیگ باشد.
وی با اشاره به روند استقلال پیش از بازی دربی، گفت: امتیازاتی که امسال 3 تیم مدعی (استقلال، سپاهان و پرسپولیس) گرفتند نشان می‌دهد از نظر فنی شرایط خیلی خوبی داشتند. امتیازات لیگ امسال را با سال‌های قبل مقایسه کنید، نشان می‌دهد هر 3 تیم از نظر فنی در شرایط خیلی خوبی بودند. استقلال هم تا قبل از دربی روند خیلی خوبی داشت.
کاپیتان سابق استقلال تصریح کرد: نتیجه آن بازی در قهرمانی خیلی نقش داشت که متاسفانه استقلال نتوانست آن بازی را ببرد. با این حال استقلال می‌تواند در جام حذفی شرایط خوبی داشته باشد. استقلال الان قهرمانی را از دست نداده، روز دربی قهرمانی را از دست داد.