۹۹ درصد پرسپولیس قهرمان لیگ خواهد شد

محمود کلهر پیشکسوت باشگاه پرسپولیس:

محمود کلهر پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد دیدار هفته پایانی پرسپولیس مقابل نساجی که تعیین‌کننده قهرمان لیگ است گفت: به نظر من پرسپولیس مقابل نساجی خیلی راحت برنده شده و قهرمان می‌شود. نساجی در بازی با تراکتور نشان داد که شرایط دفاعی خوبی ندارد و پرسپولیس می‌تواند از این ضعف استفاده کند.

۹۹ درصد پرسپولیس قهرمان لیگ خواهد شد

محمود کلهر پیشکسوت باشگاه پرسپولیس  در مورد دیدار هفته پایانی پرسپولیس مقابل نساجی که تعیین‌کننده قهرمان لیگ است گفت: به نظر من پرسپولیس مقابل نساجی خیلی راحت برنده شده و قهرمان می‌شود. نساجی در بازی با تراکتور نشان داد که شرایط دفاعی خوبی ندارد و پرسپولیس می‌تواند از این ضعف استفاده کند.
 اتحاد بین پرسپولیسی‌ها بالاست و نفرات خوبی در این تیم بازی می‌کنند، اما امیدوارم غرور آنها را نگیرد؛ چرا که غرور کاذب متاسفانه بین بازیکنان ایرانی وجود دارد. همه چیز دست خود پرسپولیس است و با کمترین اشتباه در بازی با نساجی این تیم قهرمان خواهد شد. از نظر من ۹۹ درصد پرسپولیس قهرمان لیگ خواهد شد، مگر آن یک درصد که به خاطر غرور نتیجه دیگری رقم بخورد. پرسپولیس شایسته قهرمانی است و کادرفنی و بازیکنان بالیاقتی دارد.
وی درباره نظرش در خصوص پرسپولیس این فصل چیست، گفت : نمره یحیی گل محمدی نمره قبولی است، حتی اگر با پرسپولیس قهرمان نشود؛ چرا که مشکلات زیادی در همه این سال‌ها در پرسپولیس وجود داشته و او با این تیم شاهکار کرده است. همین دو سه سال پیش بود که با وجود مشکلات زیاد مدیریتی، او پرسپولیس را به فینال آسیا رساند. کادر فنی پرسپولیس با تجربه است و این تیم را یک بار دیگر در آستانه قهرمانی قرار داده‌اند. شاید در دو سه بازی هم ضعف‌هایی وجود داشته که این موضوع طبیعی است؛ چرا که یک تیم نمی‌تواند کل فصل روند رو به بالا داشته باشد و گاهی یک تیم دچار افت می‌شود. من اعتقاد کاملی به یحیی گل محمدی دارم؛ چرا که مربی خوبی است.