قهرمانی امسال مثل قهرمانی سال ۸۷ می‌شود

سپهر حیدری مدافع پیشین پرسپولیس:

سپهر حیدری مدافع پیشین پرسپولیس در خصوص بازی هفته پایانی پرسپولیس با نساجی که امروز پنجشنبه برگزار می شود گفت : مسلما بازی با نساجی قائمشهر سخت ترین بازی فصل است و پرسپولیسی‌ها آنقدر تجربه دارند که هیچ حریفی را دست کم نگیرند. مهم‌ترین موضوع در این بازی تمرکز و اتحاد است.

قهرمانی امسال مثل قهرمانی سال ۸۷ می‌شود

سپهر حیدری مدافع پیشین پرسپولیس  در خصوص بازی هفته پایانی پرسپولیس با نساجی که امروز پنجشنبه برگزار می شود گفت : مسلما بازی با نساجی قائمشهر سخت ترین بازی فصل است و پرسپولیسی‌ها آنقدر تجربه دارند که هیچ حریفی را دست کم نگیرند. مهم‌ترین موضوع در این بازی تمرکز  و اتحاد است. پرسپولیس با توجه به شرایطی که قبل از سال جدید داشت، در هیچ یک از بازی‌های خود حق کوچکترین اشتباه را نداشت و در بازی با نساجی نیز همین موضوع باید رعایت شود. در این دیدار فقط و فقط باید روی بازی خود تمرکز کنند  هیچ توجهی به بازی سپاهان نداشته باشند، چرا که سرنوشت قهرمانی در دستان خود پرسپولیس است. مطمئن هستم بازیکنان  و کادرفنی شرایط را می دانند و ما به‌عنوان هوادار باید از این تیم فقط و فقط حمایت کنیم.
کاپیتان سابق پرسپولیس در مورد حواشی ایجاد شده و صحبت‌های مطرح شده از سوی سپاهان و استقلال در خصوص موفقیت این تیم و ربط دادن آن به عوامل بیرونی گفت: حرف و حدیث زیاد است. خیلی از تیم‌ها با بودجه آن‌چنانی تیم می‌بندند و برخی دیگر از تیم‌ها از همه جهات حمایت می‌شوند ،اما در نهایت به قهرمانی نمی‌رسند، اما پرسپولیس در عین شایستگی در آستانه قهرمانی قرار دارد و این موضوع مسلما موجب می‌شود به بعضی‌ها فشار بیاید.
زننده گل قهرمانی پرسپولیس در لیگ هفتم در مورد مصادف شدن سالگرد این قهرمانی با بازی هفته پایانی فصل جاری گفت: مسابقه با نساجی دقیقا تداعی همان بازی پرسپولیس و سپاهان در ۲۸ اردیبهشت است. همه چیز امسال برای پرسپولیس همانگونه رقم خورد که در سال ۸۷ رقم خورد. ان‌شاالله روز 28 اردیبهشت باز هم برای پرسپولیس خوش یمن باشد. هر چند فکر می کنم آن قهرمانی دراماتیک با آن شرایط که ۶ امتیاز از ما کسر کردند، هرگز تکرار نشود. کسی به من پاس گل داد که من از کودکی لباس او را داشتم؛ همه چیز واقعا رویایی بود. خدا را شکر خداوند پاداش عشق کودکی من به پرسپولیس را داد و من گلی را زدم که موجب قهرمانی تیم محبوبم شد.  امیدوارم این اتفاق باز هم در روز پنج‌شنبه تکرار شود و پرسپولیس به قهرمانی برسد.