درخشش آبفاي استان اصفهان در دومین جشنواره نیرو و رسانه

بخش بزرگی از اعتماد مردم به آبفاي استان اصفهان نتیجه‌ی اطلاع رسانی صحیح و به موقع رسانه ها بوده است و این امر نشان می‌دهد که رسانه‌ها به مسئولیت اجتماعی خود در قبال مساله‌ی حیاتی مانند آب، به درستی عمل کرده اند.



بخش بزرگی از اعتماد مردم به آبفاي استان اصفهان نتیجه‌ی اطلاع رسانی صحیح و به موقع رسانه ها بوده است و این امر نشان می‌دهد که رسانه‌ها به مسئولیت اجتماعی خود در قبال مساله‌ی حیاتی مانند آب، به درستی عمل کرده اند.
شرکت آبفاي استان اصفهان در دومین جشنواره نیرو و رسانه موفق به کسب رتبه دوم در رشته موشن گرافیک شد.
مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفاي استان اصفهان اعلام کرد: این جشنواره با شعار محوری «سازگاری با تغییر اقلیم» برگزار شد و هدف از برگزاری آن توسعه مشارکت رسانه‌ها و وزارت نیرو در راستای اصلاح شیوه مصرف بود.
سید اکبر بنی طبا ضمن تقدیر از همکاری اصحاب رسانه با آبفاي استان اصفهان در فرهنگسازی مدیریت مصرف عنوان کرد: بخش بزرگی از اعتماد مردم به آبفاي استان اصفهان نتیجه‌ی اطلاع رسانی صحیح و به موقع
رسانه ها بوده است و این امر نشان می‌دهد که رسانه ها به مسئولیت اجتماعی خود در قبال مساله‌ی حیاتی مانند آب، به درستی عمل کرده اند.
وی ضمن ابراز امیدواری در خصوص تداوم این جشنواره تصریح کرد:از میان ۵۵۷ اثر رسیده به جشنواره، طی دو مرحله ۴۰ اثر نهایی حائز
رتبه های اول تا سوم در محورهای مختلف شدند و آبفاي استان اصفهان نیز موفق شد رتبه دوم در رشته موشن گرافیک را کسب کند.
گفتنی است؛ نخستین جشنواره نیرو و رسانه سال گذشته با شعار محوری “مدیریت مصرف و تقاضا” مقارن با روز جهانی آب در دوم
فروردین ماه برگزار شد.