۱۴۰۰؛ سال شکوفایی شهر جدید سهند است

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند:

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید سهند گفت:در سال جاري ۹۹ پروژه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در شهر جدید سهند اجرا می‌شود و سال آتی سال شکوفایی شهر جدید سهند خواهد بود.


تبریز- توفیقی
مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید سهند گفت:در سال جاري ۹۹ پروژه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در شهر جدید سهند اجرا می‌شود و سال آتی سال شکوفایی شهر جدید سهند خواهد بود.
مصطفوی  گفت:در سال جاري ۹۹ پروژه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در شهر جدید سهند اجرا می‌شود و ساخت مسجد امام رضا «ع» یکی از این پروژه‌های فرهنگی مذهبی بود که ساخت خود مسجد به اتمام رسیده و بزودی محوطه آن نیز تکمیل خواهد شد.
وی افزود: علاوه بر مسجد امام رضا «ع» در فاز ۲ شهر جدید سهند، مسجد امام صادق نیز تا یک ماه آینده مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
وی با اشاره به اینکه همزمان با ساخت شهرهای جدید در کشور باید بحث‌های فرهنگی، اجتماعی، بومی و مذهبی نیز مورد توجه قرار می‌گرفت در غیر آن مشکلاتی برای ساکنین به وجود می‌آمد گفت: در دو سال اخیر به ساخت اماکن فرهنگی، ورزشی و مذهبی توجه ویژه شده است و معتقدم فرهنگ همه چیز نیست ولی آغاز همه چیز است و هرچه داریم از فرهنگ و بحث‌های مذهبی اجتماعی ورزشی است و نمی‌توان به این‌ها بی تفاوت بود.
وی افزود: رویکرد شهر جدید سهند این است و اساساً با این رویکرد در کنار کارهای عمرانی و ساخت مساکن مهر کارهای فرهنگی هم ضروری می‌نماید.
مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید سهند محله محوری را از شعارهای کلیدی شهر سهند دانست و گفت: باید محله‌ها آباد شود و شهر سهند را عروس شهرهای جدید ایران خواهیم کرد.
وی افزود: همزمان با بازگشایی آزاد راه سهند- اندیشه - تبریز شاهد تحولات فرهنگی عمرانی زیادی خواهیم بود به طوری که در سال ۹۹، ۹۹ پروژه فرهنگی، عمرانی، مذهبی و ورزشی را افتتاح، کلنگ زنی و اجرا خواهیم کرد.