کسب نتایج خوب همراه با اخلاق‌مداری و ترویج روحیۀ پهلوانی

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در دیدار با اعضای هیئت‌مدیرۀ باشگاه سپاهان تأکید کرد؛

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکۀ سپاهان به همراه اعضای هیئت‌مدیره و سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه با حضور در شرکت فولاد مبارکه، برنامۀ باشگاه و تیم فوتبال سپاهان را برای فصل پیش رو، مسابقات داخلی و آسیایی تشریح کردند.

اصفهان -راعی
مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکۀ سپاهان به همراه اعضای هیئت‌مدیره و سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه با حضور در شرکت فولاد مبارکه، برنامۀ باشگاه و تیم فوتبال سپاهان را برای فصل پیش رو، مسابقات داخلی و آسیایی تشریح کردند.
در این دیدار، حمیدرضا عظیمیان،مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، با اشاره به ارزش‌های سازمانی این شرکت، ضمن آرزوی موفقیت برای مدیرعامل باشگاه و سرمربی جدید تیم فوتبال، تصریح کرد:
فولاد مبارکه در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود و در چارچوب قوانین و مقررات سازمان از باشگاه فولاد مبارکۀ سپاهان و ترویج ورزش در استان و کشور حمایت کرده و خواهد کرد.
وی با اشاره به تجارب و سوابق پیشین محمدرضا ساکت در عرصۀ مدیریت باشگاه فولاد مبارکۀ سپاهان و دیگر بخش‌های ورزشی کشور، اظهار امیدواری کرد به‌زودی این باشگاه به روزهای اوج خود برگردد.
مهندس عظیمیان در ادامه از محرّم نویدکیا به‌عنوان یکی از ورزشکاران فنی، خوشنام و بدون حاشیۀ کشور نام برد و انتخاب وی به‌عنوان سرمربی تیم فولاد مبارکۀ سپاهان را برگرفته از خواست عمومی و خرد جمعی کارشناسان ورزشی و دلسوز این باشگاه دانست.
وی گفت:حضور افراد کاربلد و خبرۀ ورزشی در هیئت‌ مدیرۀ باشگاه فولاد مبارکۀ سپاهان اتفاقی مبارک است و می‌تواند نویدبخش روزهای خوبی برای این باشگاه باشد.
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در ادامه با اشاره به اهمیت پاسداشت فرهنگ ایرانی و اسلامی، بر ضرورت پرداختن به روحیۀپهلوانی و جوانمردی بازیکنان و دیگر عوامل اجرایی در باشگاه تأکید کرد و گفت: کسب نتایج و افتخارات ورزشی برای فولاد مبارکه اهمیت زیادی دارد؛ اما اخلاق‌مداری و ترویج ارزش‌های اخلاقی در جامعه از آن مهم‌تر و به‌مراتب ارزشمندتر است.
وی خاطرنشان کرد: در نظر داشته باشیم اکثر قریب به اتفاق هواداران باشگاه فولاد مبارکۀ سپاهان را جوانان تشکیل می‌دهند؛ از این‌رو ارائۀ الگوهای خوب
و اخلاق مدار، اهمیت عملکرد کادر مدیریت، عوامل فنی و بازیکنان تیم‌ها را دوچندان می‌سازد.
مهندس عظیمیان از هواداران تیم فوتبال فولاد مبارکۀ سپاهان به‌عنوان یکی از باارزش‌ترین سرمایه‌های این باشگاه نام برد و ابراز امیدواری کرد با نقش‌آفرینی و حمایت هواداران از بازیکنان و کادر فنی شاهد کسب نتایج و افتخارات مختلف در رقابت‌های داخلی و آسیایی باشیم.
 فولاد مبارکه برای کشف و پرورش استعدادهای ورزشی در استان آمادگی دارد
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه خطاب به اعضای هیئت‌مدیره، مدیرعامل و سرمربی تیم فوتبال
فولاد مبارکۀ سپاهان، ضمن تأکید بر لزوم برنامه‌ریزی بلندمدت در فعالیت‌های ورزشی، ثبات در کادر مدیریتی و موفقیت‌های بسیاری از تیم‌های مشهور دنیا را حاصل نگاه درازمدت و هدفمند به مقولۀ ورزش دانست.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اعلام کرد: فولاد مبارکه قوی‌تر از هر زمان دیگر برای کشف و پرورش استعدادهای ورزشی در استان آمادگی دارد و باشگاه را در این زمینه به‌ طور جدی حمایت خواهد کرد.
عظیمیان توجه به نظم و انضباط در باشگاه را اصلی اساسی و تأثیرگذار در کسب نتایج موفق برشمرد و پایه‌گذاری ساختاری قوی به همین منظور و
توجه جدی همۀ عوامل مدیریتی، اجرایی، کادر فنی و بازیکنان به این امر را خواستار شد.
در ادامۀ این جلسه، محمدرضا ساکت،مدیرعامل و نائب رئیس هیئت‌مدیرۀ باشگاه نیز ضمن تشکر از مهندس عظیمیان و اعضای هیئت‌مدیره، به اهمیت ارتقای ساختار باشگاه از حیث استانداردهای نوین مدیریتی اشاره کرد و گفت: فولاد مبارکه پرچم‌دار استانداردهای برتر بین‌المللی است و باشگاه نیز باید به همین سمت حرکت کند.
حضور مقتدرانه در لیگ‌های داخلی و بین‌المللی، توسعۀ برند و جایگاه باشگاه و سرمایه‌گذاری در کشف و پرورش استعدادهای ورزشی از دیگر محورهای سخنان ساکت در این جلسه بود.
محرّم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکۀ سپاهان نیز در این جلسه ضمن تشکر از اعتماد مدیران باشگاه و شرکت فولاد مبارکه به وی، از امکانات و زیرساخت‌های خوب موجود در این باشگاه و بازیکنان موجود ابراز رضایت کرد.
سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکۀ سپاهان از حفظ ترکیب اصلی این تیم خبر داد و گفت: در
حال حاضر ترکیب اصلی را حفظ و در صورت نیاز، در ادامه بازیکنان خوب دیگری به تیم اضافه خواهیم کرد.
نویدکیا در ادامه، حضور محمدرضا ساکت در سِمَت مدیرعامل باشگاه را مثبت و دلگرم‌کننده دانست و با اشاره به دوران طلایی تیم فوتبال فولاد مبارکۀ سپاهان، ابراز امیدواری کرد شاهد روزهای بهتر برای این تیم باشیم.