سالن ورزشی فضیلت با پیشرفت ۹۰ درصدی در آستانه افتتاح قرار دارد

مدیرعامل شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان:

مدیرعامل شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان از پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه سالن ورزشی فضیلت خبر داد و گفت:۵۵ پروژه ورزشی با اعتبار ۱۰۰۰ میلیارد تومان در سطح تبریز در حال احداث است.

تبریز-توفیقی
مدیرعامل شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان از پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه سالن ورزشی فضیلت خبر داد و گفت:۵۵ پروژه ورزشی  با اعتبار ۱۰۰۰ میلیارد تومان در سطح تبریز در حال احداث است.
آرمان امین بخش با اعلام این خبر اظهار کرد:سالن ورزشی فضیلت در منطقه آخمقیه، آماده بهره‌برداری و استقبال عموم خواهد بود.این سالن ورزشی با کارفرمایی شهرداری منطقه ۱ و همکاری شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان احداث می شود.
امین بخش همچنین اضافه کرد:با پایان ساخت و آماده‌سازی این سالن ورزشی، فرصتی برای توسعه ورزش و سلامتی در این منطقه به وجود
آمده است.این سالن ورزشی رده‌بندی‌های متنوعی برای انجام انواع فعالیت‌های ورزشی شامل بدن‌سازی، فوتبال، والیبال و بسکتبال را دارد.ساختمان این سالن شامل یک سالن اصلی بزرگ و ساختمان اداری دوطبقه شامل اتاق های مدیریت و نظارتی، رختکن ها، بوفه و سرویس های بهداشی است. همچنین، وجود سالن بدن‌سازی در طبقه دوم این ساختمان، امکان ارائه خدمات ورزشی گسترده‌تری را به جامعه محلی فراهم می‌کند.
وی همچنین یادآور شد:این مجموعه ورزشی در زمینی به متراژ ۱۳۲۰ متر مربع واقع شده و با هزینه‌ی بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان با همت شهرداری کلانشهر تبریز در حال احداث است.
به گفته مدیرعامل شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان، احداث و بهره برداری از این سالن ورزشی، گام مهمی در جهت توسعه ورزش و سلامت شهروندان بویژه در مناطق کم برخوردار شهر تبریز خواهد بود.