آموزش مجازی در ۱۱۰ هزار مدرسه کشور اجرا می‌شود

معاون وزیر و رییس سازمان نهضت سوادآموزی کشور:

معاون وزیر و رییس سازمان نهضت سوادآموزی کشور گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، آموزش مجازی در ۱۱۰ هزار مدرسه کشور جریان دارد.به گزارش ايرنا، شاپور محمدزاده در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی اظهار داشت: به طور قطع آموزش حضوری کیفیت بیشتری دارد اما با توجه به شرایط کرونایی برای هر سه وضعیت سفید، زرد و قرمز دستورالعمل آموزشی تدوین و به استان ها ابلاغ شد.وی ادامه داد: اولویت نخست آموزش و پرورش، سلامت دانش آموزان و معلمان بوده و پس از آن تداوم آموزش مد نظر است.


معاون وزیر و رییس سازمان نهضت سوادآموزی کشور گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، آموزش مجازی در ۱۱۰ هزار مدرسه کشور جریان دارد.به گزارش ايرنا، شاپور محمدزاده  در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی اظهار داشت: به طور قطع آموزش حضوری کیفیت بیشتری دارد اما با توجه به شرایط کرونایی برای هر سه وضعیت سفید، زرد و قرمز دستورالعمل آموزشی تدوین و به استان ها ابلاغ شد.وی ادامه داد: اولویت نخست آموزش و پرورش، سلامت دانش آموزان و معلمان بوده و پس از آن تداوم آموزش مد نظر است.
معاون وزیر و رییس سازمان نهضت سوادآموزی کشور بیان کرد: تهیه اطلس جغرافیای دسترسی دانش آموزان به انواع آموزش در مناطق مختلف امری کلیدی جهت برنامه‌ریزی آموزشی است.
وی اظهار داشت:۲۴ هزار نفر از آموزش‌دهنده‌های سوادآموزی پس از گذراندن دوره های دانشگاه فرهنگیان وارد آموزش و پرورش خواهند شد.
وی ادامه داد:۱۸ میلیون کم سواد در کشور وجود دارد که در آینده نزدیک به عنوان ماموریت جدید نهضت سواد آموزی ابلاغ خواهد شد تا از بازگشت کم سوادان به سمت بی سوادی پیشگیری شود.