خبر

۰


     با حضور خانواده شهدا و مسئولان؛

    مراسم تشييع پيکر مطهر شهداي حادثه ناوچه «کنارک» برگزار شد

    مراسم تشييع پيکر پاک شهداي سانحه دريايي شناور «کنارک» با حضور مردم، مسئولين لشکري و کشوري و خانواده معظم شهدا در منطقه سوم دريايي کنارک برگزار شد.

    به گزارش مهر، مراسم تشييع پيکر مطهر 19 تن از شهداي نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران که در سانحه دريايي شناور «کنارک» حين انجام تمرين دريايي به فيض شهادت نائل آمده بودند، در منطقه سوم دريايي کنارک برگزار شد.

    اين مراسم با رعايت کامل پروتکل‌هاي بهداشتي و با حضور امير دريادار سياري معاون هماهنگ کننده ارتش، امير دريادار خانزادي فرمانده نيروي دريايي ارتش، مسئولين استان سيستان و بلوچستان، همرزمان و خانواده معظم شهدا برگزار شد.

    ايتاليا اعلام کرد:

    منافع کشورها در گرو ساخت واکسن کروناست

    يکي از مسئولان بهداشتي ايتاليا با اشاره به اينکه منافع کشورها در گروي ساخت واکنسن کروناست گفت که در خوش‌بينانه‌ترين حالت پيش‌بيني مي‌شود واکسن ويروس کرونا در بهار سال 2021 کشف شود.

    به گزارش ايلنا به نقل از روسيا اليوم، يکي از مسئولان بهداشتي ايتاليا با اشاره به اينکه منافع کشورها در گرو ساخت واکنسن کروناست گفت که در خوش‌بينانه‌ترين حالت پيش‌بيني مي‌شود واکسن ويروس کرونا در بهار سال 2021 کشف شود.

    «جوزپه اپيليتو»، مدير علمي بيمارستان «اسپالانزاني» شهر رم گفت: «ما بايد بدون پشت سر گذاشتن اقدامات مورد نياز، ابتدا واکسن را بسازيم.»

    وي افزود: «اين سخن که اگر ما بتوانيم تا پيش از پايان سال واکسن کرونا را کشف کنيم، شرايط زندگيمان را تغيير خواهيم داد خيلي خوش‌بينانه است.»

    چين 79 محصول آمريکايي را از تعرفه‌هاي گمرکي معاف کرد

    چين فهرستي جديد از 79 محصول آمريکايي را که از تعرفه‌هاي گمرکي معاف شده‌اند منتشر کرد.

    به گزارش ايلنا به نقل از خبرگزاري رويترز، چين فهرستي جديد از 79 محصول آمريکايي را که از تعرفه‌هاي گمرکي معاف شده‌اند منتشر کرد. اين در حالي است که شيوع ويروس کرونا بار ديگر روابط ميان پکن و واشنگتن را که اخيرا بر سر مسائل تجاري با يکديگر به توافق رسيده‌اند تيره و تار کرده است.

    وزارت بازرگاني چين طي بيانيه‌اي اعلام کرد که معافيت‌هاي جديد از تاريخ 19 ماه جاري ميلادي اجرايي شده و تا 18 مه سال 2021 اعتبار خواهد داشت.

    کانه‌هاي طلا و شماري از فلزات و همچنين نقره در ميان اقلامي قرار دارند که شمول معافيت قرار گرفته‌اند. در بيانيه وزارت بازرگاني چين اشاره‌اي به ارزش تقريبي اقلام وارداتي نشده است.