از دست اندرکاران و فعالان پویش" #هرهفته _الف_ب_ایران" قدردانی شد

توسط وزیر نیرو؛

وزیر نیرو از دست اندرکاران و فعالان پویش #هرهفته_الف_ب_ایران در سطح کشور به صورت همزمان از طریق ویدئو کنفرانس تجلیل و قدردانی کرد.

وزیر نیرو از دست اندرکاران و فعالان پویش #هرهفته_الف_ب_ایران در سطح کشور به صورت همزمان از طریق ویدئو کنفرانس تجلیل و قدردانی کرد.
مراسم تقدیر از دست اندرکاران پویش  #هرهفته_الف_ب_ایران در خوزستان در سالن جلسات استانداری با حضور استاندار خوزستان، معاون عمرانی، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان و مدیران سایر سازمان ها و شرکت‌های فعال در این پویش در استان برگزار شد.
در ابتدای این جلسه وزیر نیرو از استانداران، مدیران عامل و کارکنان شرکت‌های دخیل در برگزاری این پویش قدردانی و بر استمرار این راه و تامین
 آب و برق شهروندان تاکید کرد.
در ادامه استاندار خوزستان به نیابت از وزیر نیرو، تندیس و لوح تقدیر را به مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان و دیگر مدیران عامل حاضر در جلسه اهداء کرد.در بخشی از لوح تقدیر اهدایی
رضا اردکانیان وزیر نیرو به محمود دشت بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان آمده است:به واسطه نقش آفرینی موثر جنابعالی در تحقق اهداف پویش "#هرهفته_الف_ب_ایران" در نیمه دوم سال ۹۸ و نظر به استمرار این حرکت شتابان و پربرکت در سال ۱۳۹۹، از مشارکت و نقش ارزشمندتان در این پویش قدردانی می‌نماید.
رونمایی از کتاب "دلگرمی‌ها و همراهی‌ها" که به موضوع پویش #هرهفته_الف_ب_ایران می‌پردازد یکی دیگر از محورهای برنامه بوده است.
بر اساس این گزارش، از بهمن سال گذشته تاکنون پروژه‌های شرکت برق منطقه ای خوزستان در
سه پویش #هرهفته-الف-ب-ایران، به صورت رسمی با حضور مقامات ارشد کشوری افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفته است.