مشکلات اقتصادی کشور به دلیل ناکارآمدی و نگاه به خارج است

قالیباف:

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات اقتصادی موجود به دلیل سوء مدیریت، ناکارآمدی و نگاه برخی از مدیران به خارج از کشور است.

مشکلات اقتصادی کشور به دلیل ناکارآمدی و نگاه به خارج است

 رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات اقتصادی موجود به دلیل سوء مدیریت، ناکارآمدی و نگاه برخی از مدیران به خارج از کشور است.
به گزارش  مهر، محمدباقر قالیباف  در مراسم یادواره شهدای بدر و خیبر که در مجتمع آیه‌ها مشهد برگزار شد، با تبریک عید مبعث و اعیاد پیش رو و تاکید بر لزوم استفاده معنوی از این ایام، گفت: روزی که قطعنامه ۵۹۸ را پذیرفتیم، تا چند ماه بعد در میدان جنگ حضور داشتیم.
وی افزود: هژمونی آمریکا شکست خورد و حزب بعث نیز نابود شد، اما نام امام (ره) و شهدای ما همچنان پا بر جا است.
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجاهد بودن و مجاهدت کردن، انقلابی بودن و انقلابی ماندن و برای اسلام جنگیدن و اداره کردن کار بسیار سخت و پر چالشی است، گفت: این یک حقیقت و امری طبیعی برای مؤمنین است.
رئیس مجلس در ادامه سخنان خود گفت: شهدا به ما درس دادند که نباید وا داد و میدان جنگ را خالی کرد و ما امام (ره) را تنها نگذاشته‌ایم و مسیر شهدا را رها نکردیم.
محمدباقر قالیباف به نسل جوان گفت: بدون رنج گنج میسر نمی‌شود. هرگز فکر نکنید که انقلاب را تا به امروز راحت به دست آورده‌ایم بلکه بسیار برای آن تلاش کرده‌ایم و خون داده‌ایم.
رئیس مجلس در خصوص مشکلات کشور با بیان اینکه دلیل مشکلات کشور آن کسانی هستند که در کشور مدیریت می‌کنند و باور الهی ندارند، خاطرنشان کرد: امروز در اقتصاد ما نیز چنین افکاری حاکم است و به جای اینکه از نیروهای داخلی خود بهره ببریم به خارجی‌ها و دشمنان خود التماس می‌کنیم و خداوند در پیشرفت و پس رفت همه چیز را به خودمان سپرده است.وی در ادامه افزود: اگر ما به درستی مدیریت کنیم مشکلات اقتصادی ما حل خواهد شد و باید همه به میدان بیاییم.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص مشکلات مرغ هم با بیان اینکه قیمت مرغ نباید از کیلویی ۱۱ هزار تومان بیشتر باشد، گفت: تا تاریخ ۲۷ مهرماه به اندازه ۴.۲ میلیارد دلار در حوزه نهاده‌های کشاورزی پول تخصیص و پرداخت کرده‌ایم اما مشکل در ناکارآمدی است که به دنبال حل مشکلات نیستند.