قالیباف: معجزه اجتماعی فراگیر مردمی راه حل مشکلات است

رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که مهمترین وظیفه در گام دوم انقلاب، تلاش برای کاهش فاصله میان بایدها و واقعیت‌ها بوده و معجزه اجتماعی فراگیر مردمی راه حل مشکلات کشور است.

 رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که مهمترین وظیفه در گام دوم انقلاب، تلاش برای کاهش فاصله میان بایدها و واقعیت‌ها بوده و معجزه اجتماعی فراگیر مردمی راه حل مشکلات کشور است.
به گزارش  ایرنا، «محمدباقرقالیباف» در بیست و پنجمین همایش سراسری فرماندهان، معاونان، روسا و مدیران ناجا که در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی ایران افتخارات بزرگی را پدید آورده، از این رو تاثیرات آن در سطح کشور، منطقه و بین الملل مشهود است؛ براساس مجاهدت های امام (ره) و مردم و رهبری‌های هوشمندانه فرماندهی معظم کل قوا در این مقطع از تاریخ که آغاز قرن جدید است، شاهد احیای مجدد اسلام و عزت مسلمین هستیم، بنابراین طبیعی است که استکبار جهانی مقابل چنین باورهایی بایستد و در جهت ایجاد مانع باشد.
وی با تاکید بر این که مهمترین وظیفه در گام دوم انقلاب، تلاش برای کاهش فاصله میان بایدها و واقعیت ها است اضافه کرد: به عنوان نمونه هم اکنون معیشت مردم تحت فشار قرار گرفته و شاهد معضلات اقتصادی در کشور هستیم تاجایی که مسئله تامین و توزیع مرغ به سادگی با روح و روان مردم بازی می‌کند که این مسائل به دلیل کمبود منابع نیست بلکه ضعف مدیریت است.
قالیباف ادامه داد: امروزه ابرقدرت‌های دنیا در مقابل اراده ملت زانو می‌زنند، اما در طرفی دیگر مردم رنج می‌کشند و در صف مرغ برای برآوردن انتظارات حداقلی شان حضور دارند، بر همین اساس باید فاصله بین بایدها و واقعیت‌ها را به حداقل ممکن برسانیم.
وی دستیابی به تحول اجتماعی و معجزه اجتماعی منطقی و فراگیر را راه حل برطرف کردن برخی از مشکلات دانست و گفت: این تحول اجتماعی جز با مردم باوری رخ نمی‌دهد و در این راستا نباید مردم را به سیاه و سفید و خاکستری دسته بندی کنیم.