فلسطین فی قلوبنا؛ ستاره‌های فوتبال جهان علیه صهیونیست‌ها

ستاره‌ها و باشگاه‌های فوتبال جهان در روزهای اخیر به حمایت از مردم مظلوم فلسطین پرداخته‌اند.

ستاره‌ها و باشگاه‌های فوتبال جهان در روزهای اخیر به حمایت از مردم مظلوم فلسطین پرداخته‌اند.
به گزارش مهر، همزمان با نزدیک شدن به روزهای پایانی ماه رمضان و حمله نیروهای اشغالگر قدس به مردم فلسطین، حمایت ستاره‌ها و باشگاه‌های فوتبال جهان از فلسطینی‌ها ادامه دارد. محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی از چند روز پیش در فوتبال کشورهای حاشیه خلیج فارس از جمله قطر شروع شد.
پیش از بازی العربی با السد در مرحله نیمه نهایی جام حذفی قطر، بازیکنان دو تیم بنری با عنوان «فلسطین فی قلوبنا» (فلسطین در قلب‌های ماست) از مردم این کشور حمایت کردند. در ترکیب تیم العربی مهرداد محمدی بازیکن ایرانی هم حضور داشت.
تیم فوتبال الاهلی بنغازی لیبی هم در حالی در مسابقه خود شرکت کرد که با بازیکنان این تیم بنر «فلسطین قضیتنا» را در دست 
داشتند.
«پل پوگبا» ستاره مسلمان تیم منچستریونایتد با انتشار تصویری از خود، در حمایت از مردم فلسطین، از هشتگ «برای فلسطین دعا کنید» استفاده کرد.
«فرانک ریبیری» ستاره سابق تیم بایرن مونیخ آلمان و «لوئیس خیمنز» بازیکن سابق اینترمیلان هم با انتشار پست‌های جداگانه به این موضوع پرداخته‌اند.
بالا گرفتن حملات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها باعث شده است تا تصاویر مختلفی از ستاره‌های فوتبال طراحی و یا باز انتشار شود. به عنوان مثال تصویر «کریستیانو رونالدو» ستاره فوتبال جهان - که همواره موضع ضد صهیونیستی داشته است - روی دیواری نقش بسته در حالی که در قلب تصویر این بازیکن، عکس مسجد الاقصی نقاشی شده است.
بعضی از رسانه‌ها هم به بازنشر تصاویری از حمایت ستاره‌های دیگر در سال‌های گذشته از مردم فلسطین پرداخته‌اند؛ از «رونالدو» برزیلی گرفته تا «بوفون» دروازه بان ایتالیایی یوونتوس و «مارادونا» اسطوره فقید فوتبال.