ایجاد تحول و جهش قابل توجه در زیرساخت‎های مخابراتی، یک امر ضروری است

رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران:

ایجاد تحول و جهش قابل توجه در زیرساخت‎های مخابراتی، یک امر ضروری است


ارومیه- یزدان پناه
نشست ویدئو کنفرانس مهندس سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با مدیران مناطق استانی این شرکت به مناسبت روز جهانی مخابرات و روز ملی ارتباطات و روابط عمومی با حضور چنگیز نوری سرپرست مخابرات منطقه آذربایجان‌غربی برگزار شد.
در این نشست دکتر محمودزاده رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران و محمدرضا بیدخام مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل این شرکت و روسا و کارشناسان روابط عمومی سراسر کشور نیز حضور داشتند.
در ابتدای این نشست، مهندس سلطانی ضمن تبریک روز جهانی مخابرات به کارکنان شرکت مخابرات ایران، در خصوص رسالت‌ها و مسئولیت‌های سنگین شرکت مخابرات ایران در حوزه ارتباطات تاکید کرد.
وی همچنین با تاکید بر اهمیت جایگاه روابط عمومی در شرکت مخابرات ایران خواستار تلاش بیشتر واحدهای روابط عمومی مناطق مخابراتی برای پوشش هرچه گسترده‎تر اقدامات انجام شده در این شرکت شد.
دکتر محمود‌زاده رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران نیز روزجهانی مخابرات را به کارکنان مخابرات سراسر کشور تبریک گفت.
وی با اشاره به شعار امسال روز جهانی مخابرات گفت: ایجاد یک تحول و جهش قابل توجه در زیرساخت های مخابراتی و دیجیتالی کشور واقعا
یک امر ضروری و مهم است و من فکر میکنم بستر شرکت مخابرات ایران برای یک جهش بزرگ در زمان بحران آماده است.
علی‌محمد علی‎نژاد رئیس اداره روابط عمومی مخابرات منطقه آذربایجان‌غربی نیز در این نشست از حمایت‎های سرپرست مخابرات منطقه آذربایجان‌غربی و مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل تقدیر کرد.
وی افزود:روابط عمومی‎های مناطق مخابراتی با مدیریت مالی صحیح و منطقی توانسته اند خروجی قابل توجهی از برنامه‎های ابلاغی شرکت مخابرات ایران بگیرند.