طرح اقدام ملی مسکن بستان‌آباد با ۲۵ درصد پیشرفت در حال اجراست

رئیس اداره راه و شهرسازی بستان‌آباد:

طرح اقدام ملی مسکن بستان‌آباد با ۲۵ درصد پیشرفت در حال اجراست


رئیس اداره راه و شهرسازی بستان‌آباد گفت: طرح اقدام ملی مسکن این شهرستان در قالب ساخت ۳۲ واحد با ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.
 غلامرضا مختاری در گفت و گو با ایرنا افزود: این طرح در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع در حال اجرا بوده و مساحت کل واحدهای احداثی در آن ۲ هزار و ۷۸۰ مترمربع خواهد بود.
وی با بیان اینکه طرح اقدام ملی مسکن بستان آباد به عنوان اولین واحدهای این طرح در استان در این شهر شروع شده است، اظهار کرد: تلاش می شود عملیات اجرایی این طرح هر چه سریع تر به اتمام برسد و واحدها به متقاضیان واجد شرایط تحویل شود.
به گزارش ایرنا، ثبت نام سهمیه مرحله اول «طرح اقدام ملی تولید مسکن» در آذر ماه و مرحله دوم آن اسفند سال ۱۳۹۸ و مرحله سوم آن نیز دی ماه سال ۹۹ انجام شد.داشتن حداقل پنج سال سکونت در شهر مورد تقاضا، متاهل بودن، نداشتن سابقه سکونت ملکی به نام خود و افراد تحت تکفل از فروردین سال ۸۴ تاکنون و عدم استفاده از هیچکدام از امکانات دولتی مانند زمین و یارانه مسکن از ابتدای انقلاب تاکنون،  از شرایط ثبت نام در این طرح است.شهرستان ۹۰ هزار نفری بستان آباد در ۶۰ کیلومتری شرق تبریز واقع شده است.