نام‌نویسی وام ودیعه مسکن مستأجران در چهارمحال‌وبختیاری آغاز شد

نام‌نویسی وام ودیعه مسکن مستأجران در چهارمحال‌وبختیاری آغاز شد


مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال‌وبختیاری گفت: نام‌نویسی دریافت تسهیلات ودیعه مسکن برای مستأجران واجد شرایط در استان آغاز شد.
وی گفت: مستأجران واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی به نشانی tem.mrud.ir ثبت‌نام کنند.این مدیر افزود: سقف پرداخت این تسهیلات در شهر‌های استان ۲۵ میلیون تومان است و متاضیان دریافت این وام، باید متأهل یا سرپرست خانوار و هم‌چنین دارای اجاره‌نامه رسمییا اجاره‌نامه ثبت شده مربوط به شش ماهه نخست امسال در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات و کد رهگیری باشند. متقاضیان از تاریخ معرفی به شعب بانکی به مدت دو هفته برای تکمیل مدارک خود فرصت دارند و در صورت عدم تکمیل مدارک درخواست فرد رد خواهد شد.
وی با اشاره به این‌که این طرح در خردادماه سال گذشته و با شیوع ویروس کرونا برای نخستین بار در کشور اجرا شد، گفت: متقاضیان تا پایان شهریور می‌توانند برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند.مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال‌وبختیاری با بیان این‌که در مرحله نخست این طرح که سال گذشته انجام شد، ۹ هزار و ۷۴۶ متقاضی از استان نام‌نویسی کرده بودند، گفت: از این تعداد چهار هزار و ۱۹۹ متقاضی حائز شرایط لازم بودند.