اعلام جزییات افزایش قیمت ۲۰ تا ۲۵درصدی مواد شوینده

رییس انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران اظهار داشت:‌ پودر رختشویی، مایع ظرف‌شویی، خمیردندان و مایع لباسشویی اقلامی هستند که افزایش قیمت آنها ۲۵ درصدی خواهد بود. این افزایش قیمت اعمال شده و تا زمانی که قیمت مواد اولیه دوباره تفاوت فاحش پیدا نکند معتبر است.



رییس انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران اظهار داشت:‌ پودر رختشویی، مایع ظرف‌شویی، خمیردندان و مایع لباسشویی اقلامی هستند که افزایش قیمت آنها 25 درصدی خواهد بود. این افزایش قیمت اعمال شده و تا زمانی که قیمت مواد اولیه دوباره تفاوت فاحش پیدا نکند معتبر است.
بختیار علم‌بیگی در گفت وگو با ایلنا در مورد افزایش قیمت مواد شوینده اظهار کرد: افزایش قیمت در خردادماه صورت نگرفت. در آن زمان شایع بود که افزایش قیمت از 25 تا 65 درصد اعلام شده بود که با آن موافقت نکردیم. اخیرا 5 قلم کالا به میزان 25 درصد و مابقی شوینده‌های آرایشی و بهداشتی 20 درصد افزایش قیمت در سال جاری را تجربه می‌کنند.
وی افزود: پودر رختشویی، مایع ظرف‌شویی، خمیردندان و مایع لباسشویی اقلامی هستند که افزایش قیمت آنها 25 درصدی خواهد بود و تغییرات قیمت مابقی 20 درصدی خواهد بود. این افزایش قیمت اعمال شده و تا زمانی که قیمت مواد اولیه دوباره تفاوت فاحش پیدا نکند معتبر است.