تیم ملی صبح تمرین کرد ، عصر پرواز

با حضور بازیکنان داخلی و کریم باقری؛

نخستین جلسه تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان صبح دیروز با حضور ۷ بازیکن شاغل در لیگ برترایران برای ۲ دیدار پیش رو مقابل امارات و کره جنوبی در مرکز ملی فوتبال برگزار شد.

تیم ملی صبح تمرین کرد ، عصر پرواز

نخستین جلسه تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان صبح دیروز با حضور 7 بازیکن شاغل در لیگ برترایران برای 2 دیدار پیش رو مقابل امارات و کره جنوبی در مرکز ملی فوتبال برگزار شد.
در تمرین دیروز صالح حردانی، امید نورافکن، یاسین سلمانی، میلاد سرلک، وحید امیری، مهدی ترابی و سیاوش یزدانی به اضافه کریم باقری و سایر دستیاران اسکوچیچ حضور داشتند ضمن آنکه لژیونرهای فوتبال کشورمان در امارات به جمع سایر ملی پوشان اضافه خواهند شد .
در این تمرین دراگان اسکوچیچ با لباس آبی رنگ حضوری پررنگ داشت و برنامه های ملی پوشان را به آنها یادآور شد.از دیگر نکات مهم تمرین دیروز اینکه ، کریم باقری و مهرداد خانبان مربیان پرسپولیس در جمع ملی‌پوشان حضور پیدا کردند و با جدیت کار خود را انجام دادند تا بار دیگر به تیم ملی فوتبال کشورمان  کمک کنند.
لازم به ذکر است ، «ملادن» مربی دروازه‌بان های تیم ملی ایران که مبتلا به بیماری کرونا شده بود در دور جدید تمرینات تیم ملی ایران شرکت کرد تا ابراهیم میرزاپور به همکاری کوتاه مدت خود با تیم ملی پایان دهد.
تمرین صبح دیروز تیم ملی ایران از ساعت ۱۰ در مرکز ملی فوتبال برگزار شد که در آن تمام بازیکنان داخلی به همراه مربیان حضور داشتند. تمرین دیروز به نرم دوی و انجام تمرینات کششی اختصاص یافت تا پس از
 ۷۰ دقیقه به اتمام برسد.
بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران عصر دیروز به مقصد امارات پرواز کردند و قبل از پروازدر قرنطینه بودند تا درصد ابتلای خود به کرونا را کاهش دهند.
در جریان برگزاری تمرین تیم ملی یکی از خبرنگاران می گفت : متاسفانه تمام صحبت‌ها درباره بازی تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی است و دیدار با امارات فراموش شده که این اشتباه است. برخی ها از الان امارات را بازنده می دانند و اعتقاد دارند کادر فنی باید تمام تمرکزش برای بازی با کره جنوبی باشد. این یک اشتباه بزرگ است. نباید امارات را دست کم بگیریم. امارات در چند سال گذشته پیشرفت خوبی در فوتبالش داشته است. آنها می خواهند از امتیاز میزبانی استفاده کرده و پیروز از زمین خارج شوند. بازیکنان ما همه با تجربه هستند و می دانند که دست کم گرفتن این تیم باعث خواهد شد تا امتیاز از دست دهیم. بنابراین باید با قدرت برابر این تیم ظاهر شویم و با پیروزی برابر امارات با روحیه خوبی خود را آماده دیدار برابر کره جنوبی کنیم.
وی یادآور شد که ، فاصله زمانی کمی که بین دو بازی ایران برابر امارات و کره جنوبی است، بنابراین ما زمان زیادی نداریم و باید هر 2  بازی امارات و کره جنوبی را جدی  بگیریم .