تکلیف مذاکرات را روشن کنیم

وزیرخارجه کشورمان چندی پیش در مورد بازگشت ایران به مذاکرات اعلام کرد که "به زودی" مذاکرات را پی می گیریم. مجدد با حضور نماینده اروپا در ایران دستگاه دیپلماسی کشور اعلام کرد که ایران "به زودی" به مذاکرات بازخواهد گشت.

تکلیف مذاکرات را روشن کنیم

 


وزیرخارجه کشورمان چندی پیش در مورد بازگشت ایران به مذاکرات اعلام کرد که "به زودی" مذاکرات را پی می گیریم.  مجدد با حضور نماینده اروپا در ایران دستگاه دیپلماسی کشور اعلام کرد که ایران "به زودی" به مذاکرات بازخواهد گشت.
این موضع ما دچار ابهامات فروان در داخل و خارج از کشور می باشد. کارشناسان و رسانه های داخلی نمی دانند که موضع اصلی ایران چیست و از سوی دیگر وضعیت مردم به شدت خراب و درد معیشت و تنگنای اقتصادی فشار شدیدی به جامعه وارد ساخته است.
از سوی دیگر نیز شاهد پالس های منفی از سوی قدرت های جهانی هستیم که بعضا با تهدید نیز همراه است.
هرچند که تهدیدهای موجود از سوی برخی قدرت ها برای بهانه گیری از ایران می باشد و به دنبال منافع خود در منطقه می باشند اما باید بپذیریم که افکار عمومی در این فضای غبارآلود تحت تاثیرات منفی تبلیغات موجود قرار می گیرد.
در اینکه خلف وعده از سوی طرف های غربی و آمریکا در مذاکرات
رخ داده،اما معطل گذاشتن مذاکرات و ابهام در مورد آینده و سرنوشت آن از سوی ایران برای همگان تعیین کننده است. حداقل مردم کشورمان بدانند چه وضعیتی در انتظارشان خواهد بود.