ابراهیم قاسم پور کارشناس فوتبال: پرسپولیس با برنامه ‌تر بازی کرد

ابراهیم قاسم پور کارشناس فوتبال: پرسپولیس با برنامه ‌تر بازی کرد



ابراهیم قاسم پور کارشناس فوتبال کشورمان در مورد تحلیل فنی دربی 97 گفت : پرسپولیس کمی بهتر از استقلال بازی کرد و بیشتر صاحب توپ و میدان بود. استقلال برای گل نخوردن بازی می‌کرد و به مساوی راضی بود اما پرسپولیس با برنامه‌تر بازی کرد که دلیلش حضور مداوم گل‌محمدی در پرسپولیس است که توانسته تفکراتش را به بازیکنانش القا کند.
بازیکن اسبق تیم ملی در مورد اینکه این مسابقه را ویترین فوتبال باشگاهی ما در آسیا می‌دانند، اظهار داشت: شما در این مسابقه یک بازیکن خلاق و بازیساز دیدید؟! بازیکنانی که ارزشمند بودند همگی به تیم‌های خارجی رفتند. مهاجمان و هافبک‌های خوب‌مان همگی لژیونر شده اند و فوتبال ما تهی از ستاره شده است. به همین دلیل در اکثر مسابقات شاهد رد و بدل شدن کم گل هستیم.
قاسمپور تاکید کرد: مهاجمان خوب فوتبال‌مان همگی به خارج از ایران رفته‌اند. بعد می‌گوییم چرا تیم ملی و باشگاه‌های ما قهرمان آسیا نمی‌شوند؟ تیم‌های عربی برای فوتبال‌شان هزینه می‌کنند و امکانات فوق العاده دارند اما ما در دربی حتی ستاره‌ای هم نداشتیم. وحید امیری بهترین بازیکن تیم ملی کشورمان است اما او هم شاید به دلیل نفراتی که کنارش هستند  آن امیری تیم ملی نبود. او شاخص‌ترین بازیکن مسابقه بود هرچند که گاهی بازیکنان نمی‌توانند هر هفته ستاره باشند.