حسین چرخابی پیشکسوت فوتبال : سپاهان از نظر دفاع مشکل دارد

حسین چرخابی پیشکسوت فوتبال : سپاهان از نظر دفاع مشکل دارد


حسین چرخابی پیشکسوت فوتبال درباره شکست سپاهان و عملکرد این تیم مقابل گل‌گهر گفت : من سپاهان را هنوز مدعی درجه یک قهرمانی می‌دانم اما مشکلات این  تیم باید گفته شود. سپاهان هیچ فرقی بین حریفانش نمی‌گذارد و با همان سبک بازی مقابل فجر، در مقابل گل‌گهر هم بازی می‌کند. هر تیمی وقتی به مصاف حریفش می‌رود شرایط آن تیم و نقاط قوت و ضعف را در نظر می‌گیرد و حتی ممکن است تغییر شیوه دهد اما سپاهان اصلا این کار را نمی‌کند.
وی افزود : دانیال اسماعیلی‌فر همیشه نمره قبولی می‌گیرد ولی در این بازی سعید صادقی نیز به همان اندازه اسماعیلی‌فر، سپاهان را اذیت کرد. به نظرم باید بین تیم‌ها تفاوت گذاشت و اگر مقابل تیمی مثل گل‌گهر که مدعی قهرمانی است، به همان سبک قبلی بازی کند، اتفاق غیر منتظره‌ای خواهد دید. آرایش تیمی دست مربی است اما از شیوه و سبک بازی سپاهان انتقاد دارم. ما می‌توانیم درباره روش بازی‌ها نظر دهیم و به نظر من سپاهان اصلا قبول نداشته بازی را به تیمی مثل گل‌گهر ببازد. در این بازی نورافکن و اسماعیلی‌فر مثل دو هافبک چپ و راست، همیشه جلو بودند. حریف هم سپاهان را خیلی خوب آنالیز کرده بود.
سرمربی پیشین سپاهان با بیان این‌که عزت‌الله پورقاز جای دانیال اسماعیلی‌فر را اصلا پوشش نمی‌داد، گفت: می‌خواهم این را بگویم که باید بین تیم‌ها تفاوت گذاشت چون هر تیمی خواسته خودش را دارد.