قهرمانی ششم وعده من به هواداران است

سید مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس:

سید مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس: قهرمانی ششم وعده من به هواداران است


سید مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس در نشست با اصحاب رسانه گفت: یکی از وعده‌هایی که از اکنون به هواداران خواهم داد کسب ششمین قهرمانی متوالی لیگ برتر فوتبال ایران است.
وی با اشاره به پرداخت بدهی گابریل‌ کالدرون و خواکین سرمربی و مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: یکسال است که در پرسپولیس فعالیت دارم و در این مدت فراز و نشیب‌های زیادی تجربه کردم. برای آینده برنامه زیادی داریم. اولین قول به هواداران کسب ششمین قهرمانی متوالی است.
وی با اشاره به حمایت خود از کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: کادر فنی در ۲ سال گذشته خوب کار کرده است و نباید دغدغه داشته باشد. تلاش داریم، کادر فنی بدون دغدغه کار تیم را پیش ببرد. امیدواریم قهرمانی‌ها تداوم داشته باشد. می‌دانیم پرسپولیس پرهوادارترین تیم آسیا است و باید این را در همه حوزه‌ها نشان دهیم. پرسپولیس ۵ دوره قهرمان لیگ شده و امیدواریم در لیگ قهرمانان آسیا نیز قهرمان شود.
سرپرست باشگاه پرسپولیس در بخش دیگری از این گفت و گو درباره پرونده کالدرون می‌گوید: کالدرون  مدام می‌گفت من ایران را دوست دارم اما آیا این است جواب ما که اندازه ۴۵ هزار دلار هم به ما و هواداران اعتماد نکرد. ما در موضوع کالدرون هیچ کوتاهی نکردیم.
سرپرست باشگاه پرسپولیس در بخش دیگری به قرارداد استوکس مهاجم ایرلندی در بهمن ۹۸ اشاره کرد و گفت:‌  انصاری‌فرد قرارداد را بست. البته ۱۲۰ هزار دلار از قرارداد را کم کردیم. او به خاطر کرونا رفت اما باشگاه رضایت‌نامه داد. هیچکس از این بازیکن راضی نبود، چون عملکردش خوب نبود.
صدری درباره اینکه چرا رسول‌پناه مدیرعامل سابق پرسپولیس کارت بازی یا آی.تی.سی را صادر کرد؛ توضیح داد: فدراسیون از او سوال کرد مجوز استوکس برای بازی در تیم بعدی صادر شود یا خیر؟ که باشگاه جواب داد صدور کارت بازی بلامانع است. اگر صادر نمی‌شد پرونده به دادگاه عالی ورزش می‌رفت و ما برنده می‌شدیم. آقایان بیایند و توضیح دهند چرا در پرونده استوکس به فیفا شکایت نکردند.
وی همچنین خاطرنشان کرد: یکی از راه‌هایی که برای ‌واگذاری پیش آمد گفتند مالکیت هر کدام از ۲ تیم را به وزارتخانه ‌بدهند که این‌ موضوع در روند کاری ما تغییری ایجاد نمی‌کند.