گل های تاکتیکی و تکنیکی خوبی زدیم

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس :

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس : گل های تاکتیکی و تکنیکی خوبی زدیم


 یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی چهار بر صفر پرسپولیس مقابل ویستا توربین تهران گفت: بازی نیمه اول خوب نبود ،  باید به بازی سرعت می‌دادیم ، می‌توانستیم پاس بیشتری در زمین حریف بدهیم  ولی این اتفاق نیفتاد اما در نیمه دوم خیلی بهتر شد و بهتر عمل کردند و تحرک بیشتری داشتند و بیشتر توانستند پاس بدهند و در فضاهای کوچک به هم پاس دادند و توانستیم به موقعیت ارسال و شوت زنی برسیم.
سرمربی پرسپولیس درباره انتخاب ترکیب سرخپوشان افزود : ترکیبی که ما در نیمه اول داشتیم اولین ترکیبی بود که امسال داشتیم و تغییرات زیادی بود و مقداری ناهماهنگ بودیم ولی این دلیل نمی‌شود که بگوییم تیم نیمه دوم بهتر بود یا بازیکنان بهتری وارد زمین شدند. نفراتی که در نیمه دوم عملکرد بهتری داشتند برای هماهنگی بیشتر بازیکنان بود‌.
وی در باره روند بازی پرسپولیس گفت :  چنین بازی هایی سخت هستند و تیم حریف معمولا دفاع فشرده ای می‌گذارد و خیلی خوب در نیمه اول ها انرژی می‌گذارند و کار را سخت می‌کنند‌. فوتبال خیلی به هم نزدیک شده. اختلاف تیم ها خیلی کم شده و کار را برای تیم های بزرگ سخت می‌کند. خوشحالیم که در هر صورت در نهایت با برد توانستیم به مرحله بعد برویم و گل های خیلی خوبی زدیم. گل های تاکتیکی و تکنیکی خوبی زدیم و باید خودمان را برای بازی آینده مقابل ذوب آهن آماده کنیم که زیاد هم فرصت نداریم و باید سعی کنیم ریکاوری خوبی داشته باشیم.
وی در خصوص جذب بازیکنان تاجیک گفت : متاسفانه یکی از بازیکنان تاجیک مصدوم شد و فکر می‌کنم نیم فصل اول را از دست داد. در هر صورت باید از آقای صدری تشکر کنیم بخاطر تلاشی که کردند. در این وضعیت اقتصادی جور کردن پول خیلی سخت است آن هم پولی که خیلی زیاد بود ولی این اتفاق افتاد.