ذخیره‌سازی کالاهای اساسی برای ایام نوروز

معاون اقتصادی استاندار لرستان:

معاون اقتصادی استاندار لرستان با اشاره به ذخیره‌سازی کالاهای اساسی برای ایام نوروز، از تشدید نظارت‌ها در بازار استان خبر داد.



معاون اقتصادی استاندار لرستان با اشاره به ذخیره‌سازی کالاهای اساسی برای ایام نوروز، از تشدید نظارت‌ها در بازار استان خبر داد.
به گزارش مهر، سیروس ابراهیمی در حاشیه بازدید از هشتمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در لرستان با تاکید بر اینکه نمایشگاه‌ها محلی برای تبادل دستاوردها، افکار و نوآوری‌ها است و محلی برای انتقال تجربه است اظهار داشت: بخشی از توانمندی‌های هر استان و همچنین کشور در نمایشگاه‌ها به نمایش گذاشته می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه برپایی این گونه نمایشگاه‌ها هم موجب امیدواری می‌شود و همچنین زمینه‌ای فراهم می‌شود تا شرکت‌ها از تجربیات یکدیگر استفاده کنند و تبادل علمی نیز صورت بگیرد افزود: استان لرستان، استانی با ظرفیت‌های بالای کشاورزی است و اصلی ترین مزیت لرستان حوزه کشاورزی و زیر مجموعه‌های مربوط به آن است.
معاون اقتصادی استانداری لرستان با تاکید بر اینکه برپایی این نمایشگاه می‌تواند برای کشاورزان و تولید کنندگان لرستان مفید باشد افزود:از
ماه‌ها پیش ما بر ضرورت برپایی این نمایشگاه در لرستان با توجه به توانمندی‌های استان در این حوزه تاکید کردیم.
ابراهیمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه ریزی لازم برای تنظیم بازار استان با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز گفت:برای ایام عید نوروز، با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در حوزه تأمین و توزیع کالاهای اساسی مشکل خاصی نداریم.
وی بیان داشت: به اندازه کافی کالاهای اساسی شامل میوه، مرغ، گوشت، شکر، برنج و… در استان ذخیره سازی شده است.
معاون اقتصادی استانداری لرستان با تاکید بر اینکه هر جایی در بازار کمبود کالای اساسی و یا افزایش قیمت داشته باشیم به طور حتم ما ورود پیدا خواهیم کرد تا بازار به تعادل خودش برگردد ادامه داد: خوشبختانه بازار در استان به تعادل نسبی رسیده است، نظارت‌ها تشدید شده، به مرور نیز ارتقا پیدا خواهند کرد.
ابراهیمی تاکید کرد:هرچه به ایام پایانی سال نزدیک می‌شویم، حضور بازرسان ما در سطح بازار بیشتر می‌شود، به هر میزانی که لازم باشد هم کالای اساسی را وارد بازار خواهیم کرد.