پرسپولیس سرشار از انگیزه و روحیه قهرمانی است

علی شجاعی بازیکن تیم پرسپولیس:

پرسپولیس در روزی که علی شجاعی را در سمت چپ خط دفاعی اش داشت، نمایشی هجومی را مقابل صنعت نفت ارائه کرد اما در مقابل شاگردان منصوریان شکست خورد تا فاصله اش با صدر جدول به شش امتیاز افزایش یابد.

پرسپولیس  سرشار از انگیزه و روحیه قهرمانی است


 


پرسپولیس در روزی که علی شجاعی را در سمت چپ خط دفاعی اش داشت، نمایشی هجومی را مقابل صنعت نفت ارائه کرد اما در مقابل شاگردان منصوریان شکست خورد تا فاصله اش با صدر جدول به شش امتیاز افزایش یابد.
این باخت موجی از انتقاد و ناامیدی را در بین گروهی از هواداران پرسپولیس ایجاد کرد اما بازیکن چپ‌پای قرمزها این را باور ندارد و تصور می‌کند که هواداران، همگام با بازیکنان و کادرفنی، امیدوارانه اتفاقات باشگاه را دنبال می‌کنند و در حال حمایت از تیم برای پیروزی در بازیهای بعدی و رسیدن به صدر جدول هستند.
شجاعی به سوالاتی پیرامون وضعیت پرسپولیس
 و .... پاسخ داده است. این گفتگو را می‌خوانید:
  مقابل صنعت نفت شکست خوردید و برخی از هواداران اعتقاد دارند علاوه بر باخت، نمایش خوبی هم نداشتید.
طبق آماری که وجود دارد و عملکردی که داشتیم مستحق  بودیم که با اختلاف دو گل بازی را ببریم اما متاسفانه بی دقتی کردیم و موقعیت های زیادی از دست دادیم. موقعیت های زیادی داشتیم که باید استفاده می‌کردیم ، اما متاسفانه ما از ۵-۶ موقعیت صد در صد گل گذشتیم و چوب آن را هم خوردیم.
  قبل از شروع بازی می‌دانستید استقلال بازی خود را برده است؟
من واقعا بازی ها را پیگیری نمی‌کنم. باید تمرکزمان روی کار خودمان باشد. چون اگر تمرکزمان را جای دیگری تلف کنیم روی کارمان تاثیر می‌گذارد.
  من فکر می‌کردم نتیجه را فهمیده‌اید و آن اشتباه حامد لک به همراه نتیجه بازی استقلال، یک فشار روی تیم ایجاد کرده است.
حامد لک گلری است که خودش را در آسیا نشان داده است. به هر حال فوتبال است و روی بدش را به حامد نشان داد. نباید کلین شیت‌هایی که در آسیا کرده و بازی‌های درخشانی را که کرده است، فراموش کنیم. فوتبال است و یک روز، روز یک بازیکن
 نیست.
  آیا قبول داری که این باخت یک موج ناامیدی را بین هواداران ایجاد کرده است؟ از داخل تیم به جو هواداری چه نگاهی می‌شود؟
یک تفاوتی که پرسپولیس با تیم های دیگر دارد این روزهایش است. اگر شما به تاریخ پرسپولیس نگاه کنید می‌بینید شش امتیاز عقب بودند اما قهرمان شدند، مقابل الدحیل باید سه گل می‌زدند و در سه دقیقه زدند، در دربی در ده دقیقه سه گل زدند و... . هر بازیکنی که می‌آید در این شرایط قرار می‌گیرد. الان در جو تیم ما هیچ ناامیدی وجود ندارد. درست است که بعضی هواداران خیلی ناراحت هستند اما حتی در جو اینستاگرام هم من ناامیدی
نمی‌بینم.
 اوضاع داخل تیم چطور است؟
از لحاظ داخل تیمی که اصلا ناامید نیستیم و قوی تر از قبل هم شده‌ایم. ما ۹ هفته داریم و یک بازی رو در رو داریم. خیلی خیلی قوی تر از قبل هستیم و اتفاقا تنها چیزی که در تیم و فضای مجازی نمی‌بینم ناامیدی است. این مسئله مثبتی است که در تیم ما وجود دارد و ما تا آخرین لحظه و تا آخرین نفس و تا زمانی که شانس برای قهرمانی وجود داشته باشد می‌جنگیم؛ چه اختلاف شش امتیاز باشد و چه سه امتیاز هیچ تفاوتی برای ما ندارد. ما امیدوار و خوشبین هستیم و تا آخرین لحظه در کنار هم می‌جنگیم.
  الان حرف از دربی می‌شود اما خب یک بازی مهم دیگر قبل از شهرآورد دارید. بازی خارج از خانه است و اگر نتیجه نگیرید واقعا کار خیلی سخت خواهد شد.
مهم تر از بازی دربی، بازی نفت مسجدسلیمان است. برد نفت مسجدسلیمان از همه چیز برای ما مهم تر است و بعد از آن قطعا در دربی محکوم به برد هستیم تا به چیزی که از لحاظ فنی و فوتبالی لیاقت آن را داریم برسیم. ما از لحاظ فنی و فوتبال از همه تیم ها بالاتر هستیم. در دربی باید خیلی چیزها را به نمایش بگذاریم تا بتوانیم حقمان را بگیریم. برد در آن بازی خیلی به ما کمک خواهد کرد که در هفت بازی بعد از دربی امتیازات لازم را بگیریم و قهرمان شویم.
 فکر می‌کنم در این دربی شما نیاز بیشتری به برد دارید و شاید همین تمایل به پیروزی، برگ برنده پرسپولیس در این بازی باشد. قبول داری؟
بله البته در تمام دربی‌ها هیچکس برای مساوی وارد زمین نمی شود. در این بازی هم قطعا احتیاط وجود دارد و اینطور نیست که بی‌مهابا حمله کنیم ولی قطعا ما نیاز مبرم به پیروزی داریم و برد دربی از همه لحاظ امیدمان را چند برابر خواهد کرد.
  با هواداران چه صحبتی داری؟
امید آخرین چیزیست که در تیم ما خواهد مرد. مطمئن باشند که ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که آنها را خوشحال کنیم و پیروزی در هر بازی اهمیت زیادی دارد. امیدوارم همیشه حامی تیم باشند.