استقلال - پرسپولیس ، مبارزه هنوز ادامه دارد

همه چیز درباره مسیر پیش روی سرخابی‌ها؛

پیروزی استقلال و شکست پرسپولیس، فاصله ۲ تیم صدرنشین در لیگ بیست و یکم را تا پایان هفته بیست و یکم به ۶ امتیاز افزایش داد. این اختلاف به وجود آمده شانس شاگردان فرهاد مجیدی برای تصاحب جام را افزایش داد و سرخپوشان را پس از پنج قهرمانی متوالی به از دست دادن ششمین فتح متوالی نزدیک‌ کرد. اما آیا مبارزه به اتمام رسیده است؟

استقلال - پرسپولیس ، مبارزه هنوز ادامه دارد

 


پیروزی استقلال و شکست پرسپولیس، فاصله  ۲ تیم صدرنشین در لیگ بیست و یکم را تا پایان هفته بیست و یکم به ۶ امتیاز افزایش داد. این اختلاف به وجود آمده شانس شاگردان فرهاد مجیدی برای تصاحب جام را افزایش داد و سرخپوشان را پس از پنج قهرمانی متوالی به از دست دادن ششمین فتح متوالی نزدیک‌ کرد. اما آیا مبارزه به اتمام رسیده است؟
ابتدا نگاهی به بازی‌های پیش روی این ۲ تیم می‌اندازیم. ۹ بازی یعنی ۲۷ امتیاز در دسترس و حدود ۸۱۰ دقیقه رقابت که می‌تواند اتفاقات عجیبی را در دل خود داشته باشد و یا اصلا آبی از آب تکان نخورد.
دیدارهای پیش روی سرخابی‌ها تا پایان لیگ بیست و یکم:
استقلال: صنعت نفت(میزبان)، پرسپولیس (میهمان) ، پیکان(میزبان)، سپاهان(مهمان)، پدیده(میزبان)، فولاد(میهمان)، آلومینیوم(میزبان)، مس رفسنجان (میهمان)، نفت مسجدسلیمان(میزبان)
پرسپولیس: نفت مسجدسلیمان(میهمان)، استقلال(میزبان)، هوادار(مهمان)، پیکان(میزبان)، ذوب‌آهن(میهمان)، سپاهان(بی‌طرف)، تراکتور(میهمان)، پدیده(میزبان)، فجرسپاسی(میهمان)حالا وقت آن است تا نکات موجود در دل این مسابقات را بررسی کنیم. ابتدا به سراغ صدرنشین یعنی استقلال می‌رویم و سپس سری به برنامه تیم یحیی گل‌محمدی می‌زنیم.
استقلال:
آبی‌پوشان تهرانی در ادامه راه ۶ مسابقه را در ورزشگاه آزادی انجام می‌دهد و تنها سه بار باید به خانه رقبا برود. یکی از میهمانی‌های استقلال مربوط به شهرآورد است و چون این بازی در استادیوم مشترک ۲ تیم برگزار می‌شود امتیاز میزبانی به استقلال می‌رسد. استقلال سه بازی بعدی خود را در خانه برگزار می‌کند و تنها سه بار باید تهران را ترک کند. سپاهان، فولاد و مس سه رقیب سرسختی خواهند بود که در اصفهان، اهواز و احتمالا سرچشمه تیم فرهاد مجیدی را به دوئل دعوت می‌کنند.
پرسپولیس:
 سرخپوشان پایتخت فقط سه مسابقه در ورزشگاه آزادی به انجام می‌رسانند. یکی از این میزبانی‌ها هم به خاطر رویارویی با استقلال امتیازی ندارد و از طرفی بدشانسی دیگر پیکار با سپاهان در زمین بی‌طرف است که اجازه نداد آنها به چهارمین میزبانی برسند. البته تیم یحیی حدفاصل هفته‌های ۲۳ تا ۲۵ از تهران خارج نمی‌شود و سه دیدار متوالی‌اش در پایتخت به انجام خواهد رسید.