لیگ ورزش کارگری در ۱۰ رشته برگزار می‌شود

جواد رمضی رییس فدراسیون ورزش‌های کارگری :

جواد رمضی رییس فدراسیون ورزش‌های کارگری : لیگ ورزش کارگری در ۱۰ رشته برگزار می‌شود



جواد رمضی رییس فدراسیون ورزش‌های کارگری گفت: در سال ۱۴۰۱ و برای نخستین مرتبه در ۱۰ رشته کارگری لیگ برگزار خواهیم کرد.
گفتنی است، مجمع عمومی فوق‌العاده فدراسیون ورزش کارگری به منظور بررسی و تصویب اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی، تصویب دستورالعمل شرایط اختصاصی نامزدهای دارای وثاقت و امانت، نحوه ثبت‌نام و رأی‌گیری برای داوطلبان پست‌های هیات رئیسه فدراسیون ورزش کارگری، بررسی و تصویب دستورالعمل کمیسیون مربیان، داوران، ورزشکاران و بررسی کلیات تقویم عملیاتی سال ۱۴۰۱ فدراسیون ورزش کارگری به ریاست «محمد چکشیان» معاون فرهنگی و اجتماعی
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با حضور «جواد رمضی»
 رییس فدراسیون ورزش کارگری، «مهدی مستجاب‌الدعوه» معاون امور مجامع فدراسیون‌های ورزشی، «کمال تنها» مدیر کل امور ورزشی وزارت تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
در این مجمع ۳۱ استان آنلاین و ۲۰ استان به صورت حضوری در مجمع حضور داشتند و تقویم ورزشی فدراسیون ورزش کارگری برای سال ۱۴۰۱ با کسب ۲۴ رای اعضای مجمع به تصویب رسید.
اساسنامه فدراسیون در بخش کمیسیون داوران و مربیان و ورزشکاران با رویکرد جدید سایر فدراسیون‌های ورزشی در سال جدید دنبال خواهد شد.
«جواد رمضی» رییس فدراسیون کارگری در این مجمع گفت: در سال ۱۴۰۱ برای نخستین مرتبه در ۱۰رشته کارگری لیگ برگزار خواهیم کرد.
وی ادامه داد: همچنین برای توسعه ورزش همگانی، سال آینده در ادامه طرح «کاروان ورزش و نشاط» در طول هفته برنامه‌های متنوعی را در کارخانجات و واحدهای تولیدی خواهیم داشت.
رمضی خاطر نشان کرد: با تصویب اعضای مجمع، نمایندگان رشته شنا سال آینده به مسابقات بین‌المللی فنلاند و کشتی و فوتبال ساحلی در به بازی‌های جهانی کارگری در ایتالیا اعزام خواهند شد.
وی یکی از مهم‌ترین برنامه این فدراسیون را توجه ویژه به بحث آموزش عنوان کرد و گفت: سال آینده شرایط ورزش کارگری بهتر از امسال برگزار شده و ما موفق‌تر عمل خواهیم کرد.