فرماندار کرمانشاه: مهمان دعوت نمی‏کنیم، اما آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی هستیم

فرماندار کرمانشاه: مهمان دعوت نمی‏کنیم، اما آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی هستیم

فرماندار کرمانشاه: مهمان دعوت نمی‏کنیم، اما آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی هستیم

 


فرماندار کرمانشاه با اشاره شرایط کرونایی که کشور در آن قرار دارد گفت، با توجه به شرایط موجود نمی‎توانیم مهمان دعوت کنیم ولی وظیفه داریم که خدمات ویژه ای به مهمانان نوروزی ارائه دهیم ، لذا در این خصوص ستاد خدمات سفرهای نوروزی کرمانشاه در شش موضوع شروع به کار کرده است.
فصل اله رنجبر در گفت و گو با ایلنا، با اشاره به شرایط موجود کرونایی در سطح کشور و همچنین کرمانشاه در ایام نوروز گفت:هر چند شرایط کرونایی باعث شده است که نتوانیم دعوت کنیم از هموطنانمان که تعطیلات نوروز را به کرمانشاه مسافرت کنند اما به لحاظ سابقه تاریخی و فرهنگی و همچنین مهمان نوازی مردم کرمانشاه که در سطح کشور زبانزد همگان است ، از مهمانانی که وارد استان می شوند به گرمی پذیرایی خواهیم کرد و سعی خواهیم نمود میزبان شایسته ای برای هموطنانمان باشیم.
فرماندار کرمانشاه افزود:ستاد خدمات سفرهای نوروزی در شهرستان کرمانشاه و در غالب کمیته‎های
 شش گانه تشکیل شده است که کارهای مرتبط با مقدمات سفر را پیگیری خواهد کرد.
وی تاکید کرد:ازجمله موارد مطرح شده در ستاد می‏توان به زیباسازی شهر و تاکیدات لازم به شهرداری در این زمینه اشاره کرد که شهرداری هم لکه گیری و آسفالت معابر و خیابان‏ها ، رنگ آمیزی جداول ، ساخت المان‎‏های مرتبط با نوروز درمیادین و برخی پارک‏ها در دستور کار قرار داده است.
وی تشکیل کمیته ویژه روشنایی معابر با همکاری نواحی سه گانه امور برق و شهرداری‌های مناطق را
یکی دیگر از موارد مطرح شده در ستاد سفرهای نوروزی شهرستان برشمرد و گفت:به زودی با شروع بکار این ستاد مشکلات روشنایی  بسیاری از معابر و خیابان‎های سطح شهر کرمانشاه برطرف خواهد شد .
رنجبر افزود:رسیدگی ویژه به وضعیت پارک‌ها ، از دیگر تکالیف
مطرح شده در ستاد ساماندهی سفرهای نوروزی  است که در ایام باقیمانده تا آغاز سال نو به آن پرداخته خواهد شد و زیبا سازی و مناسب‎سازی پارک‏ها برای میزبانی از مسافران نوروزی در دستور کار است .
فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: تشکیل اکیپ‎های نظارتی بر وضعیت بازار و اماکن اقامتی مانند هتل‏ها و مسافرخانه ها از دیگر کارهای است که در ایام نوروز به آن خواهیم پرداخت.
وی با اشاره با استقرار تیم‎های راهنمای مسافران نوروزی در میدان‌های ورودی شهر گفت :سه تیم راهنمایی مسافران نوروزی و گردشگران در سه ورودی شهر استقرار خواهند داشت و با توزیع بروشور و نقشه های طراحی شده خدمات راهنمای و معرفی اماکن دیدنی استان را ارائه خواهند کرد .
وی در بخشی از سخنانش با اشاره به تاکیدات ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت:تمامی هتل‏ها و مسافرخانه های سطح شهر ملزم به رعایت کلیه پروتکل‏های بهداشتی هستند و  تمامی این اماکن تنها قادر به ارائه خدمات به مسافرانی هستند که دو دوز واکسن کرونا را تزریق کرده باشند.