اعلام آمادگی مدیریت شهری هشتگرد در زمینه تبیین شعار سال و پیشبرد منویات مقام معظم رهبری

مهندس یعقوبی شهردار هشتگرد به همراه مهندس افشاری رئیس شورای اسلامی شهردر دیدار با حجت الاسلام و المسلمین مختاری امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ ضمن تبریک عید نوروز و سال جدید ، از آمادگی شهرداری هشتگرد در زمینه تبیین شعار سال و پیشبرد منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خبر داد.



ساوجبلاغ –سیروس رنجبرکهن
مهندس یعقوبی شهردار هشتگرد به همراه مهندس افشاری رئیس شورای اسلامی شهردر دیدار با حجت الاسلام و المسلمین مختاری امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ ضمن  تبریک عید نوروز و سال جدید ، از آمادگی شهرداری هشتگرد در زمینه تبیین شعار سال و پیشبرد منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خبر داد.
وی گفت:شهرداری بنا بر وظایف ذاتی خود در زمینه‏های مختلف عمرانی ، خدماتی و فرهنگی بر اساس بودجه مصوبه اقدام خواهد نمود و با توجه به تعیین شعار سال بر مبنای تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین نیز این سازمان با همکاری سایر دستگاه‌های ذیربط برنامه ریزی و تلاش خواهد نمود .
یعقوبی افزود:یکی از موضوعات مهم در راستای تبیین شعار سال ، موضوعات فرهنگی می‌باشد که شهرداری آمادگی دارد تا با محوریت دفتر امام جمعه معزز شهرستان در این جهت فعالیت نماید .
مهندس افشاری رئیس شورای اسلامی شهر نیز با تقدیر از حمایت‏های همه جانبه امام جمعه محترم شهرستان از اقدامات خوب و موثر مدیریت شهری در ماه‌های پایانی سال سخن گفت.
 وی گفت:خوشبختانه با مدیریت جهادی مهندس یعقوبی شهردار هشتگرد و تلاش شبانه‎روزی معاونین و کلیه کارکنان شهرداری ، در
ماه پایانی سال درآمد خوبی کسب گردیده و کلیه هزینه‏ها و بدهکاری‏های شهرداری به کارکنان و پیمانکاران پرداخت گردیده است.
رئیس شورا افزود:اعضای محترم پارلمان شهری نیز همگام با سایر مسئولین در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) حرکت خواهند نمود و تحقق شعار سال را به عنوان اولویت اصلی خود خواهند دانست.