سه‌گانه پرسپولیس و آلومینیوم

مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی؛

رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی امشب با انجام یک مسابقه دنبال می شود که طی آن پرسپولیس میزبان آلومینیوم اراک خواهد بود .

سه‌گانه پرسپولیس و آلومینیوم

 


رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی امشب با انجام یک مسابقه دنبال می شود که طی آن پرسپولیس میزبان آلومینیوم اراک خواهد بود .
پرسپولیس قهرمان پنج دوره لیگ برتر شرایطش در این فصل هم بد نیست و همچنان در کورس قهرمانی است. با این حال شاگردان گل‌محمدی یک جام قهرمانی را مقابل فولاد خوزستان با سرمربیگری جواد نکونام از دست دادند. بنابراین هواداران پرسپولیس اصلا دوست ندارند تیم‌شان یک جام قهرمانی دیگر از دست بدهد و باخت در این دیدار و در ورزشگاه آزادی معنایش همین است. قطعا در این مسابقه هم هواداران پرسپولیس مجوز حضور خواهند داشت و این مساله می‌تواند جذابیت‌های این بازی را زیاد‌تر کند.
نکته عجیب در مورد تیم پرسپولیس گل‌محمدی این است که مقابل مربیان استقلالی به مشکل برمی‌خورند. سرخپوشان مقابل تیم‌های استقلال و همچنین هوادار که رضا عنایتی آقای گل سابق استقلال سرمربی‌اش است متوقف شدند و حالا گل‌‌محمدی باید با سومین سرمربی استقلالی دوئل کند.  سیدمهدی رحمتی دروازه بان اسبق استقلال در قامت سرمربی آلومینیوم توانسته  4 امتیاز از زمان حضورش در این تیم کسب کند و این تیم را از بحران جدا کند.
برای رسیدن به این مرحله پرسپولیس در مسابقه اول ویستا توربین لیگ دسته اولی را با 4 گل شکست داد و بعد از آن هم ذوب آهن سه گل زد  اما آلومینیوم ابتدا فجر شهید سپاسی  را شکست داد و سپس سپاهان را در ضربات پنالتی شکست داد. البته در آن زمان رسول خطیبی سرمربی آلومینیوم بود ولی اکنون سکان هدایت دست سرمربی جدید است. پرسپولیس در هفته سوم مقابل آلومینیوم اراک شکست خورد اما در بازی برگشت این تیم را شکست داد و اکنون سه‌گانه سرخپوشان و آلومینیوم برگزار می‌شود.