بگذارید قهرمان در زمین مسابقه فوتبال مشخص شود

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس:

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس: بگذارید قهرمان در زمین مسابقه فوتبال مشخص شود

بگذارید قهرمان در زمین مسابقه فوتبال مشخص شود

 

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت در آستانه دیدار با آلومینیوم در جام حذفی فوتبال کشور با تاکید بر اینکه بازی سوم خود را در این رقابت ها پیش رو داریم، گفت: فکر می کنم از زمانیکه مهدی رحمتی سرمربی آلومینیوم شده است تاثیرات مثبتی را در روند این تیم ایجاد کرده و آنها نتایج خوبی گرفته اند.
وی ادامه داد: در بازی های جام حذفی نباید اشتباه کنیم. باید فرصت طلب باشیم و از آنها استفاده کنیم و روی هدفمان متمرکز شویم. یک اشتباه ممکن است تیم را از جام حذفی کنار بگذارد.
گل محمدی با تاکید بر اینکه هر بازی در جام حذفی حکم فینال را دارد، ادامه داد: باید در این
فینال ها برنده شویم تا جام را به دست آوریم. این بازی ها با لیگ برتر فرق دارد. اگر صدرنشین جدول لیگ برتر هم بودیم باز هم جام حذفی برای ما مهم بود چون هر دو جام را می خواهیم. سه بازی پشت سر در جام حذفی داریم. اگر برنده باشیم می‌توانیم یک جام به هواداران هدیه بدهیم.
گل محمدی بار دیگر به افزایش اشتباهات داوری و رفتارهای داوران در مسابقات این تیم اشاره کرد و گفت: متاسفانه مشکلات داوری زیاد شده است. این نگرانی وجود دارد که باید حل شود. کمیته داوران با انتخاب‌های خوب می‌تواند مشکلات را کم کند. درصد زیادی از حواشی رخ داده به خاطر مشکلات داوری است.
وی از تصمیمات داور بازی پرسپولیس و هوادار در هفته گذشته لیگ برتر نیز گلایه کرد و گفت: در هفته قبل ۲۷ دقیقه بازی خوابید و داور با بازیکنان صحبت می‌کرد. داور باید حامی تیمی باشد که می‌خواهد فوتبال بازی کند نه اینکه برعکس باشد. یک سوم زمان بازی خوابیده بود. تماشاگران چه لذتی می برند؟ این کارها فقط جنگ اعصاب است. اتفاقات دربی هم به خاطر صحنه‌های داوری بود. صحنه‌های داوری را بگذارید و چند داور منصف قضاوت کند، اگر نگفتند قضاوت دربی یک طرفه بوده فوتبال را کنار می‌گذارم.
سرمربی پرسپولیس ادامه داد: از دقیقه یک مسابقه داور یکطرفه سوت زد. کل صحبتم این است بگذارید قهرمان در زمین مسابقه فوتبال مشخص شود. این خواسته همه بازیکنان و مربیان است. ما نباید با ذهنیت و نگرانی از انتخاب داوران بدون تمرکز وارد زمین شویم. داور دربی علیه افشاریان استوری گذاشت و به همین خاطر آقای افشاریان او را جریمه اش کرد و دیدگر برای بازی ما با نفت مسجدسلیمان سوت نزد اما همین داور چطور می آید داور دربی می شود.
وی گفت: معلوم است آقای خسروی از انتخاب خود برای داور حمایت می کند. من با او همین جا جلسه می گذارم که اگر اشتباه گفتن هر کاری خواست من انجام می دهم.
او بار دیگر به داور دربی اشاره کرد و گفت: وقتی آقای سیدعلی داور شد نمی توانستیم اعتراض کنیم اما این ذهنیت وجود داشت که نمی خواهد پرسپولیس برنده شود. چون همان هایی که دست های فرا قانونی داشتند و انرژی برای این داور گذاشتند برای همان ها هم قضاوت کرد و نگذاشت ما ببریم‌.
وی درباره انتقاد کارشناسان که «چرا در دربی تعویض دیرهنگام شد» گفت: اتفاقا وقتی آنها بازیکن بلند قامت آوردند می خواستیم تعویض کنیم اما داور نگذاشت بازیکن ما وارد زمین شود. ما ۱۰ نفره گل خوردیم. برانکارد روی خط طولی زمین و به طرف بیرون در حال حرکت بود که آقای سید علی
می خواست بازی را شروع کند.
گل محمدی در همین رابطه تاکید کرد بازی تیم ملی ایران و کره جنوبی را دیدید؟ داور دو دقیقه و نیم منتظر ماند تا بازی عادلانه پیش برود، داور دربی هم اگر سه چهار ثانیه تحمل می کرد تعویض ما هم انجام می شد.