برای مدیران بالاترین افتخار خدمت به مردم و گره گشودن از زندگی آنان است

رئیس جمهور در شورای اداری استان چهارمحال و بختیاری:

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه ملت ما آمریکا را شکست داده است، گفت: امروز به گستردگی همه داشته‌هامان مورد تهدید هستیم.

برای مدیران بالاترین افتخار خدمت به مردم و گره گشودن از زندگی آنان است

 

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه ملت ما آمریکا را شکست داده است، گفت: امروز به گستردگی همه داشته‌هامان مورد تهدید هستیم.
آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در ادامه برنامه های سفر خود به استان چهارمحال و بختیاری در جلسه شورای اداری این استان، با تاکید بر اینکه مشارکت مردم شرط بزرگ موفقیت همه اقدامات دولت است، تصریح کرد: اگر همراهی مردم را نداشته باشیم توفیقی نیز نخواهیم داشت. صرف اینکه دولت بدون همراهی مردم، قانون تصویب کند، بخشنامه صادر شود و اعتبار تخصیص بدهد، مسائل حل نخواهد شد.
آیت الله رئیسی چند شرط را برای تحقق برنامه های تحولی و مصوبات استانی الزامی دانست و گفت: اولین شرط آن است که مدیران از میان چهره‌های با انگیزه، با اندیشه، تحول‌گرا و مدیرانی کارآمد باشند. این شرط برای کسانی که در مجموعه اداری استان به مردم خدمت می‌کنند بسیار مهم است.
دکتر رئیسی رأفت و توجه به خلق خدا را دو صفت مهم و اساسی دانست و تصریح کرد: نگاه رئوفانه نگاهی است که در فرهنگ دینی امام و مقتدای ما علی‌بن موسی‌الرضا(ع) وجود دارد. در کلمات نورانی حضرت رضا(ع) آمده است که بعد از واجبات و انجام فرائض هیچ کاری مهم‌ تر و با فضیلت‌تر از ادخال سُرور در قلوب مومنین وجود ندارد یعنی آنکه وسیله تقرب الی‌الله برای یک انسان سالک الی‌الله جلب رضای مردم در پرتو جلب رضای الهی است.رئیس جمهور با اشاره به ویژگی‌های مردم استان چهارمحال بختیاری و تقدیم ۱۰ هزار شهید از عشایر و قریب ۲هزار و ۵۰۰ شهید در همین استان و ۷ هزار جانباز و ایثارگر، خاطرنشان کرد: مردم چهارمحال و بختیاری مردمی خالص، صاف و باصفا و متدین هستند و در عرصه‌های مختلف امتحان خود را پس دادند.آیت‌الله رئیسی افزود: امروز برای بنده به عنوان یک طلبه خدمتگزار و برای شما مدیران بالاترین افتخار خدمت به این مردم و گره گشودن از زندگی آنان و احیای ظرفیت‌های این استان است.