اعمال افزایش حق مسکن کارگران از تیرماه

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه افزایش حق مسکن کارگران از تیرماه اعمال می‌شود، گفت: قرار است تا آخر سال ۲۵ درصد سهام شستا در بورس ارائه شود.

اعمال افزایش حق مسکن کارگران از تیرماه

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه افزایش حق مسکن کارگران از تیرماه اعمال می‌شود، گفت: قرار است تا آخر سال 25 درصد سهام شستا در بورس ارائه شود.
به گزارش فارس، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  در حاشیه افتتاح مرکز ارتباط با بازنشستگان و مرکز نوآوری صبا در پاسخ به سؤال خبرنگاران مبنی بر اینکه چه موقع افزایش حق مسکن کارگران اعمال می‌شود، گفت: براساس آنچه که در شورای عالی کار به تصویب رسیده و هیأت دولت نیز آن را تصویب کرده است، این افزایش حق مسکن از اول تیرماه اعمال می‌شود.
شریعتمداری، در مورد دریافت بیمه بیکاری کارگرانی که به خاطر کرونا به صورت اجباری بیکار شدند، گفت: مشکلاتی در سامانه ثبت کارگران ایجاد شده بود که این مشکلات رفع شد و قرار شد با ثبت‌نام در سامانه کارا، زمینه‌ای فراهم شود تا کارگرانی که در شرایط کرونا به صورت اجباری بیکار شدند، طبق مصوبه ستاد ملی کرونا به میزان 55 درصد حداقل مزد کارگران به علاوه 5 درصد برای هر سر عائله دریافت کنند و کسانی که از 20 اسفند سال گذشته تاکنون بیکار شده‌اند، مشمول این بیمه بیکاری می‌شوند.