چندین پروژه مخابراتی در آذربایجان غربی افتتاح شد

همزمان با هفته دولت؛

با حضور معاون استاندار آذربایجان‌غربی و فرماندار ویژه این شهرستان از ۱۳ پروژه مخابراتی بهره برداری شد.


ارومیه- یزدان پناه
با حضور معاون استاندار آذربایجان‌غربی و فرماندار ویژه این شهرستان از ۱۳ پروژه مخابراتی بهره برداری شد.
در مراسم راه اندازی شبکه 4G منطقه چالخاماز رئیس اداره مخابرات شهرستان میاندوآب جزئیات این ۱۳ پروژه را به اطلاع حاضرین رساند.  بهره برداری از 12 طرح جدید مخابراتی در سلماس همزمان با هفته دولت از 12 طرح جدید مخابراتی رونمایی شد.
12 طرح مخابراتی با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد ریال، طی مراسم به شبکه مخابراتی شهرستان سلماس افزوده شدند.
در این مراسم که امام جمعه سلماس و جمعی دیگر از مسئولین شهرستانی در آن حضور داشتند، رئیس اداره مخابرات سلماس در خصوص این 12 پروژه و مختصات فنی آن‌ها توضیحاتی را ارائه کرد.
 سه سایت همراه اول به شبکه تلفن همراه اشنویه افزوده شد
 سه سایت همراه اول به شبکه تلفن همراه این شهرستان افزوده شد.
طی مراسمی با حضور عبدالسلام مام عزیزی، فرماندار اشنویه و اعضای شورای تامین و شورای اداری این شهرستان،  مراسم افتتاح سه سایت جدید همراه اول در قالب ارتقای تکنولوژی دو  سایت به 4G و افتتاح یک سایت جدید  4g برگزار شد.
در این مراسم، فرماندار اشنویه ضمن تقدیر از تلاش‌های کارکنان و رئیس اداره مخابرات شهرستان، با تاکید بر لزوم تسریع در گسترش دامنه شبکه اینترنت پرسرعت به روستاهای منطقه گفت: باید پیش از سال تحصیلی جدید حداقل امکانات لازم دانش آموزان برای استفاده از سامانه‌های آموزش مجازی را به روستاها برسانیم.
رئیس اداره مخابرات شهرستان اشنویه نیز در این مراسم از آخرین وضعیت پروژه‌ها و برنامه‌های مخابرات منطقه آذربایجان غربی در شهرستان اشنویه گزارشی را ارائه کرد.