بازدید سرزده معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شهریار از گرمخانه و مددسرای نگار

بازدید سرزده معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شهریار از گرمخانه و مددسرای نگار



شهریار-برزگر
امیرعباس شفیع زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شهریار به اتفاق محمدصادق کولی وند شهردار شهریار طی بازدید شبانه و سرزده از گرمخانه و مددسرای نگار بر لزوم پیش بینی و جلوگیری از اختلال در روند کار این مرکز در فصل سرما تأکید کردند.
 به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شهریار؛ محمدصادق کولی‎وند شهردار شهریار به اتفاق معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شهریار از روند خدمات رسانی به مدد جویان گرمخانه و مددسرای نگار بازدید کردند. در این بازدید کولی وند شهردار شهریار پس از دریافت گزارش معاونت فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری بر لزوم پیش بینی تمهیدات لازم نسبت به کاستی‏های این مرکز دستورات لازم را صادر و خواستار پیگیری از سوی این معاونت شد.
وی افزود: با توجه به در پیش بودن فصل سرما عدم اختلال در امور این مرکز اعتبارات لازم تخصیص و در اختیار این مرکز قرار خواهد گرفت که امید است این مرکز پیش از پیش در ارائه خدمت به مددجویان اهتمام داشته باشد.
شایان ذکر است در این بازدید پاکمهر معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی از روند ارائه خدمت این مرکز همچون توزیع غذای گرم و امور نظافت و بهداشت گزارش کاملی در اختیار فرماندار ویژه و شهردار ارائه داد.