دانشگاه خوارزمی؛ هفتمین کنفرانس بین المللی لجستیک را برگزار می‌‌کند

هفتمین کنفرانس بین المللی لجستیک و مدیریت زنجیره تامین توسط دانشگاه خوارزمی و با همکاری انجمن لجستیک ایران برگزار می‌شود.


هفتمین کنفرانس بین المللی لجستیک و مدیریت زنجیره تامین توسط دانشگاه خوارزمی و با همکاری انجمن لجستیک ایران برگزار می‌شود.
به گزارش دانشگاه خوارزمی، هفتمین کنفرانس بین المللی لجستیک و مدیریت زنجیره تامین توسط دانشگاه خوارزمی و با همکاری انجمن لجستیک ایران در تاریخ  ۳ و ۴ دی برگزار می‌شود.
این کنفرانس، اجتماع اعضای هیات علمی، اندیشمندان، متخصصان صنایع و دانشجویان سراسر دنیا خواهد بود.هدف از برگزاری این کنفرانس ایجاد زمینه‌ای برای تبادل اطلاعات، تجربیات و دستاوردهای علمی
 و پژوهشی در مورد یافته‌های تئوری و کاربردی اخیر در تحقیقات و صنایع مربوط به لجستیک و زنجیره تأمین است.
LSCM ۲۰۲۰ فرصتی فوق العاده برای تشویق فعالین حوزه لجستیک و زنجیره تأمین، اظهار نظر در مورد موضوعات به روز زنجیره تأمین در سطح ملی و بین‌المللی، و تقویت همکاری دانشگاه و صنعت است.
این کنفرانس از حضور تمامی پژوهشگران، اساتید و دانشجویان
 و مدیران و کارشناسان کلیه بخش‌های مرتبط با حوزه مدیریت زنجیره تأمین استقبال خواهد نمود. کنفرانس LSCM ۲۰۲۰ توسط دانشگاه خوارزمی و با همکاری انجمن لجستیک ایران برگزار می‌شود.
مدیریت زنجیره تامین حوزه‌ای میان رشته است و رشته‌های مختلفی از جمله مهندسی صنایع، مدیریت، اقتصاد، کامپیوتر و ... از جمله مخاطبان این حوزه هستند. خوشبختانه برنامه‌ریزی خوبی برای برگزاری موفق این کنفرانس به عمل آمده است و به یاری خدا و با همراهی همه بخش‌های دانشگاه، امیدواریم همه چیز به خوبی به انجام برسد.