آمادگی آتش نشانان در مانور اطفا حریق در ایستگاه‏های برق

معاون مالی و امور پشتیبانی شرکت برق منطقه ای خوزستان :

معاون مالی و امور پشتیبانی شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: به مناسبت روز ملی ایمنی و آتش نشانی مانور اطفای حریق در ایستگاه های برق این شرکت انجام شد.


اهواز-محمدي
معاون مالی و امور پشتیبانی شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: به مناسبت روز ملی ایمنی و آتش نشانی مانور اطفای حریق در ایستگاه های برق این شرکت انجام شد.
مهدی باسطی نیا با گرامیداشت و تبریک روز ملی ایمنی و آتش نشانی و قدردانی از تلاش‏های پرسنل آتش نشانی این شرکت، بیان کرد: با هدف ارزیابی و ارتقاء سطح آمادگی و عملکرد گروه های عملیاتی و آتش نشانی در پیشگیری و کنترل حریق های احتمالی، در دو ایستگاه برق مهزیار و صنایع فولاد اهواز مانور اطفای حریق برگزار شد.
وی افزود: در این مانور در ساعت مشخصی، در این ایستگاه ها
آتش سوزی با برنامه‏ای اتفاق افتاد تا زمان رسیدن نیروهای آتش نشانی از امور حمل و نقل به محل آتش سوزی و خاموش کردن آن مورد ارزیابی قرار گیرد.
معاون مالی و امور پشتیبانی شرکت برق منطقه ای خوزستان با بیان اینکه این مانور با همکاری دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و H.S.E، معاونت بهره برداری و حراست و امور محرمانه انجام شده است، تصریح کرد: با اعلام آتش سوزی در ایستگاه های برق نیروهای آتش نشانی با تجهیزات کامل در کمترین زمان ممکن خود را به محل رساندند و وسایل خود را در محل مستقر و آتش را خاموش کرده اند که نشان از آمادگی بالای آنها برای مهار حوادث احتمالی داشته است.
باسطی نیا با بیان اینکه در ۶ ماه گذشته نیروهای آتش نشان شرکت در ۸ مورد حادثه اطفای حریق حضور داشته و حریق را کنترل کرده اند، تاکید کرد:با توجه به حساسیت ایستگاه های برق و شرایط آب و هوایی و مصرف برق در خوزستان، آتش نشانان شرکت نقش ویژه ای در کنترل و پیشگیری از حوادث دارند که باید از زحمات و رشادت‏های شبانه روزی آنها تقدیر و تشکر کرد.