بازدید شهردار و اعضای شورای اسلامی از پروژه عمرانی سرای بانو شهر اندیشه

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری اندیشه،بهروز کاویانی شهردار به همراه اعضای شورای اسلامی شهر ، معاونین و مدیران شهرداری اندیشه از پروژه سرای بانو این شهر بازدید و نسبت به ارزیابی نحوه پیشرفت عمرانی صورت یافته در این پروژه اقدام نمودند .

بازدید شهردار و اعضای شورای اسلامی از پروژه عمرانی سرای بانو  شهر اندیشه

شهریار-برزگر
به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری اندیشه،بهروز کاویانی شهردار به همراه  اعضای شورای اسلامی شهر ، معاونین و مدیران شهرداری اندیشه از پروژه سرای بانو این شهر بازدید و نسبت به ارزیابی نحوه پیشرفت عمرانی صورت یافته در این پروژه اقدام نمودند .
بهروز کاویانی در حاشیه این بازدید گفت:از طرح‌های فاخر و بزرگ شهر اندیشه پروژه مجموعه فرهنگی ورزشی سرای بانو در فاز ۳ این شهر می‌باشد که امروز پیشرفت فیزیکی آن با حضور اعضای شورای اسلامی مورد ارزیابی قرار گرفت که لازم می‌دانم از حسن تعهد  و اجرای خوب پیمانکار و رعایت زمان‌بندی مراحل پروژه تا به امروز قدردانی نمایم.
 بهروز کاویانی در ادامه افزود: با نظارت دقیق همکاران و پیگیری‌های اعضای محترم شورای اسلامی این پروژه با سرعت در حال پیشرفت است که در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی، ورزشی ،خدماتی ، اجتماعی و رفاهی خواهد توانست به بهترین وجه خدمات شایسته و مورد نظر را به بانوان شریف شهر اندیشه ارائه دهد.
شهردار اندیشه در ادامه افزود: مجموعه‌های مختلفی در این پروژه پیش بینی شده است که می‌توان به کتابخانه، فضای آموزشی ، خدماتی، سالن آمفی تئاتر با ظرفیت خوب جهت برگزاری سمینارها و کارگاه‏های مختلف،سالن ورزشی اختصاصی، رستوران،  سالن آرایشی، مهد کودک، کافی شاپ و فضای تفریحی و غیره اشاره  نمود.
وی در پایان افزود: امیدواریم با پیشرفت خوبی که این پروژه تاکنون داشته، در ادامه نیز ضمن تامین منابع مالی لازم در جهت ادامه روند ساخت این پروژه بتوانیم تا دهه فجر سال آینده شاهد افتتاح و به بهره‌برداری رسیدن آن باشیم و شهروندان از این پروژه به نحو احسنت استفاده  لازم را ببرند.